Dere som bor i Arendal

Fint_Lite

Elsker forumet
Hei..

Jeg må bare snoke litt for jeg og gubben vurderer litt det å flytte til Arendal...Er en fin by og man får veldig mye for pengene der. Men hvordan er det å få jobb i Arendal?? Er det lett, vanskelig eller er det veldig mange pendlere i Arendal??? Nå jobber jeg i Lillesand og flytter vi til Arendal da må jeg pendle til og fra til jeg får noe nytt...nå jobber jeg om butikksjef, men kunne vel tenke meg typisk lett kontorjobb med dagtid jobbing..

jeg aner ikke egentlig åssen det er å få jobb, men jeg har aldri hatt noe problemer med det =)

trives veldig godt i arendal, og holder på å skal bygge hus i myra selv =)  der er det veeeldig my for barn i nærheten =) og er selv oppvokst der, men før alle aktivitetene kom da ;P

vi får jo drømmeboligen vår i Arendal..og siden e-18 er bygget ut er jo å kr.sand mere tilgjengelig...vi skal titte på et hus i arendal nå snart vi syntes ser veldig fint ut på bildene i alle fall.

Skal vi flytte til større bolig som er drømmen kaqn vi ikke vente så lenge for det blir jo bare dyrerer å dyrere rundt om...Høvåg er jo den store drømmen, men da mangler vi en mill å handle for. Og om vi havner i Arendal så er prisene endel lavere og da kan vi unne oss ferier uten å måtte spare opp...

Så nå må dere selge byen dere som bor der..hehe

og hvikle områder (om det er noen slike områder da) bør vi holde oss vekk i fra.

Jeg trives veldig godt her!

Og ang. jobb så er det jo som Nikki sier,kommer an på yrket..
Vet også at det skal være full barnehage dekning her så alle skal jo få bhg. plass også..

Høres bra ut det [:D]

Ikke lett dette med valg av sted å bo..

Back
Topp