Dere som boikotter Shell og Statoil... *link*

ORIGINAL: Oline

Kan vi ikke gi henne litt hasj, da?[8|]

[:D][:D][:D]

Da hadde hun vel bare skrudd avgiftene ennå mer opp [8D]

ORIGINAL: Dollface™

Nei, hun hadde blitt sløv og glemt ut hele avgiftene.
Eller kanskje hun hadde gått på en bad trip...

Eller så kunne hun legalisert hasj, og innført avgifter på det...

Det hørtes jo fornuftig ut da... så høye avgifter som hun har på bensina - og så hadde ingen hatt råd til hasj allikevel - og vips, så var det problemet ute av verden [8D]
*minner seg selv på at jeg skal stille til finansministervalg neste gang*

Hun får ikke min stemme, men hun er vel ikke akkurat alene om å ville øke avgiftene..
Såvidt jeg vet, er det bare èn dame som ønsker å senke prisene- og hun får iallefall ikke min stemme,så det blir mange å boikotte[;)] !!

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Nei, hun hadde blitt sløv og glemt ut hele avgiftene.
Eller kanskje hun hadde gått på en bad trip...

Eller så kunne hun legalisert hasj, og innført avgifter på det...

Det hørtes jo fornuftig ut da... så høye avgifter som hun har på bensina - og så hadde ingen hatt råd til hasj allikevel - og vips, så var det problemet ute av verden [8D]
*minner seg selv på at jeg skal stille til finansministervalg neste gang*

Du har visst røyka litt du nå.....[:D] Ækkeno som heter det.[8D]

Josh.. erre vel!

hehe kan vel være litt risky å gi henne hasj, ikke godt å si hva som skjer da [8D]
men jeg synes jo d er litt "ræva" å skru opp avgiftene når det i hovedsak rammer distriktene hvor kollektivtrafikk og dermed alternativer til bil er så godt som ikke eksisterende.......[&:]

hun får ikkemin stemme... tenk så dum hun er.. såklart sliter hun ikke når hun får 1 mil i året og blir kjørt på jobben på statens regning[8D]

ORIGINAL: mb

Henne burde det vært skuddpremie på[:'(][:@][8D]

hehe =)

ORIGINAL: suki

Jeg boikotter shell, statoil OG kristin halvorsen!
Den dama får aldri min stemme. Er så kjekt å oppfordre folk til å ta kollektivt vettu når man bor i byen selv.
Jeg forsøkte i en uke (mens den ene bilen var på rep). Det var stas gitt. Brukte dobbelt så lang tid enn med bil, og ble helt utslitt av å dytte vogna opp bakkene i snøslafset!! [:@]

tihi.. jeg tok kollektiv hjem fra skolen EN ettermiddag jeg..
Det var 30 kr for bussturen, som tok litt over en halvtime.. så måtte jeg labbe bort til jernbanen og ta toget videre, fikk studentrabatt, så det kostet bare 35, men inkl venting, busstur og togtur brukte jeg en time hjem fra skolen OG jeg måtte hentes av mamma på jernbanestasjonen fordi det ikke går buss derfra og hjem,  og en gåtur ville tatt meg over en time [8D]

Hurra for Norge!!

Back
Topp