dere som bli gravid av p-piller

anette torunn

Glad i forumet
glemte dere å ta noen eller slurvet med de??
å hvordan fant du at du va gravid kom ikke men når den skulle??
å vilken p-pille gikk du på??
bare lurer eg[:D]

gikk på yasmin jeg.. slurvet egentlig veldig, for planen var å prøve, men jeg fikk kalle føtter å tok p-piller i smug[:)] merket det ved at mensen aldri kom på sukkepillene.. ville ikke begynne på nytt brett før mensen kom..

ikke noe slurv
tok en sympati-test da ei venninne trodde hun var gravid.. "jeg blir med, skulle hatt mensen 2 dager siden!" sa jeg og endte opp med at jeg satt igjen hos hs[8D][&:].
yasmin

glemte ikke å ta noen nei!Var netopp blitt 19 år og hadde ingen barneplaner.
Merka det ved att mensen aldrig kom[;)]
gikk på Yasmin.

Å bli gravid AV p-piller er vel ganske godt gjort, de inneholder ikke akkurat sædceller, og puttes heller ikke inn i en åpning som gir dem tilgang til egglederene dine..[;)]

ORIGINAL: *agatblonde*

oi er det noen som har blitt gravide AV p-piller???? jøss det har jeg aldri hørt om. [8|]
lov med skriveleifer[:)]

Du spurte jo ikke om hvem som hadde gått på p-piller uten å bli gravide da. Hvis du spør om det ser du nok at de aller fleste ikke blir gravide mens de går på pillen.

Jeg brukte yasmine i 3 år, og ble ikke engang gravid de gangene jeg slurvet eller var syk. Oppkast og diare gjør jo at ting ikke tas opp skikkelig i kroppen.

Har også gått på evra p-plaster i nesten 2 år uten å bli gravid da heller.

Jeg gikk på trionetta i ca 4 år uten å bli gravid også. Dette er også et merke som "mange" er blitt gravid selv om de har brukt. Mye fordi det VAR et mye brukt merke, slik cerazette er nå.

De aller, aller, aller fleste som går på p-piller blir ikke gravide. De fleste som slurver blir heller ikke gravide, faktsik. Men, det skjer med noen, og det er mest dem man hører om. For det er ikke så mange som går og sier "har gått på p-piller i 5 år og enda ikke blitt gravid jeg!" til alle de kjenner [;)]

hihi, vil vel ikke akkurat si at jeg ble gravid AV p-pillene, men jeg gikk på p-piller da jeg ble gravid av noe annet[8D]

Jeg tok dem hver dag, men til forskjellig tidspunkt, ble litt rot pga skolen og jobben, tok mange nattevakter osv, så det ble kanskje for mange timer i mellom noen av pillene... er det eneste jeg kan tenke meg, eller så funket dem rett og slett ikke!

Det er vel slik at 1 av 100 jenter på p-piller vil bli gravid i løpet av ett år. Av denne ene prosenten er det sikkert noen som har slurvet. Det betyr at hvis du tar pillene dine helt riktig er sannsynligheten for å bli gravid svært liten. Det er jo likevel viktig å vite at ingen prevensjon er 100 % sikker.

Jeg brukte evra p-plaster i tre år uten å bli gravid, men rotet litt med dager en gang og ble gravid....

Min mann gjorde meg gravid da jeg brukte trionetta.
tok dem slavisk, men vi hadde bare bodd sammen en mnd og var nokså aktive for å si det sånn og da går jo sjansen opp for å klare bli gravid. Er jo alltid en slik "kanin" periode når men er nyinnflytta[;)]

Jeg gikk på trionetta da jeg ble gravid. Mener jeg var flink og tok de hver dag...

ORIGINAL: mzTomdur

Min mann gjorde meg gravid da jeg brukte trionetta.
tok dem slavisk, men vi hadde bare bodd sammen en mnd og var nokså aktive for å si det sånn og da går jo sjansen opp for å klare bli gravid. Er jo alltid en slik "kanin" periode når men er nyinnflytta[;)]

Tror egentlig ikke man har noe mer sjangs for å bli gravid om man har mye sex. På p-piller har man vel ikke EL i det hele tatt?... så samme hvor mye man har seg blir man jo ikke gravid om man ikke har EL. [:D]

Edit: min konklusjon er altså... om p-pilla funker blir man ikke noe lettere gravid om man har mye sex... enn lite liksom. Men om p-pilla ikke funker og man har EL.. så er jo sjansen større om man har mye sex selvfølgelig.

Selv har jeg aldri blitt gravid på p-piller.... fikk ikke igjen EL i det hele tatt etter p-pillebruk [&o]
Skal aldri bruke sånn shiit igjen.[&:]

tok mine yasmin p-pilla kvær dag t samme ti (når æ pussa tennern om mårran[:D])
va 19 år å fikk mildt sagt SJOKK når mensen ikje kom når dn sku, å tæstn viste to strekka..
så æ har konkludert m at æ bi aldri gå på p-pilla meir nei[:D] hehe..

Fy fader, kjenner jeg blir irritert over påstelige mennesker her inne![:@]

Uansett, jeg ble gravid på pilla første gang, Trionetta. En pille på det brettet tok jeg innen 36 timer, ellers så hadde jeg litt magesjau etter dårlig mat ett par dager.. Så var det gjort [;)] Var 19 år og hadde ikke planer om å få barn i det hele tatt, ikke i fast forhold med barnefaren men ting har gått over all forventning!

ble gravid med marvelon..slurva ikke
har å blitt gravid på minipille og p-sprøyte

Tok de riktig.
Fant ut at jeg var gravid i uke 7, etter mange negative tester.
Mistet mensen før dette, og hadde tidlige symptomer.
Men negative tester..

ORIGINAL: *Krusedull*

Fy fader, kjenner jeg blir irritert over påstelige mennesker her inne![:@]

Uansett, jeg ble gravid på pilla første gang, Trionetta. En pille på det brettet tok jeg innen 36 timer, ellers så hadde jeg litt magesjau etter dårlig mat ett par dager.. Så var det gjort [;)] Var 19 år og hadde ikke planer om å få barn i det hele tatt, ikke i fast forhold med barnefaren men ting har gått over all forventning!

Vi er vel alle hormonelle her inne... men tror ikke jeg så noen påståelige mennesker her inne[8|][8|].
Trodde bare folk lufta sine erfaringer jeg.

Back
Topp