Dere som ble sydd

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Kor lang tid tok det før stingene var vekke?

Stingene skal i teorien løse seg opp av seg selv etter ca 10 dager tror jeg det var.

Jeg tok noen av stingene mine da jeg var innom Elverum på 1.nyttårsdag. Da var det bare 8 dager siden men resten kom av seg selv i løpet av en uke etter det. Hos meg tok det da ca 2 uker, hvis ikke litt mer. [:'(]

Tror nesten det tok 4 uker jeg.... 

ORIGINAL: honning84

Har ikke kikket, men kjenner fremdeles 1 sting når jeg vasker meg[:'(]
Fikk 4 sting totalt...

Det gjør eg også. Fikk beskjed av legen min om at det kunne ta enda 2-3 uker før det forsvant. Om det ikke var borte til da, mått eg komme tilbake.... Håper det forsvinner av seg selv... [:'(]

ORIGINAL: Frøken Lillan

ORIGINAL: rockdoll

Tror nesten det tok 4 uker jeg.... 
her og, om ikke lengre

okei, begynte nesten og lura på om det var noko galt her... mine er der fortsatt nemlig!

ca 4 uker...

Etter en uke tok jeg de som ikke hadde fallt ut av seg selv...

Ana kje eg altså.... merka de at de forsvant?? Merka de det med og kjenne etter, eller at noko "tråd" kom ut??

Tok mellom 3 og 4 uker hos meg.

ORIGINAL: Sukkertopp

hahaha hvordan greide du det? fikk du hjelp? hadde aldri turd å holde på med slikt plukkearbeid der nedentil selv med skarpt utstyr.

men mine sting forsvant etter en uke... var 2 sting

Aner ikke .. Har ikke titta der nede før siste uken og ingen sting der nå. Kjente de ikke
mere enn toppen to uker [:)]

Etter første fødsel tok det lenger tid, 3-4 uker hvis ikke mere!

ORIGINAL: nancy drew

ORIGINAL: Sukkertopp

hahaha hvordan greide du det? fikk du hjelp? hadde aldri turd å holde på med slikt plukkearbeid der nedentil selv med skarpt utstyr.

men mine sting forsvant etter en uke... var 2 sting

Hehe, jeg hadde kjøpt suturkniv på apoteket, men jeg slapp å bruke den. Hadde bare to sting igjen, og klarte lett nok å plukke opp knutene i dusjen.

De fleste er vel sydd uten synlig tråd og knuter, og da blir det vanskelig å få fjernet det med eller uten hjelp.

Fikk 2 sting, det siste forsvant etter 5 uker (heldigvis, så slapp legen å fjerne det på 6ukerskontrollen)

Back
Topp