dere som ble sydd under fødsel?

peggy

Gift med forumet
hvordan gror sårene ? noensom merker noen enda ?
kjenner jeg er lit sår enda. rett ved åpningen, håper de forsvinner snart.. litt ubehagelig:(
ble klyppt jeg da..

3 uker siden fødselen i går, og jeg er ikke i form enda.... Kjenner egentlig mye og gleder meg veldig til det skal bli bedre. Jeg revna og måtte sy en god del...[:'(]
Lurer på når jeg blir som før igjen![8D]

Jeg ble sydd, er faktisk ikke sikker på hvor mange sting, men det var ikke mange..
Synes det bare var ømt den første uka jeg, aldri hatt noen ubehag når jeg har vært på do heller.....
Nå merker jeg ingen ting[;)]

Jeg ble klipt, og det har grodd fint. Men synes det så helt forferdelig ut i begynnelsen...
Men klapper tørt etter å ha vært på do,er ubehagelig i gni liksom. Ellers merker jeg ikke annet enn at det er litt rart å komme nær der de klipte.
Turde å shave meg for første gang på søndag, nesten 6 uker etter fødselen....

jeg kjenner ingenting... ble klipt og fikk en liten rift... vet ikke hvor mye jeg ble sydd, men merker i vertfall ikke noe til d lenger..[:)]

Ble klipt jeg og merker det enda. Men det er ikke vondt, bare litt ubehagelig av og til. Gleder meg til alt er helt ok :)

Tror ikke jeg ble sydd så veldig mye, men det tok en stund før det ble normalt igjen der nede. Gikk over en måned etter fødselen iallefall..
Trodde aldri jeg sulle bli som før der nede, men jammen så ordner det seg virker det som.. he he [:D]

Eneste som er forskjell er at jeg har blitt så himla trang [&:] Må være superforsiktig i starten når vi har sex, men så går det seg til etterhvert.. Greit å være trang altså, men trått når samboeren føler han får gnagsår.. [8|]

Vet ikke hvor mye det ble på meg jeg, men ble nå sydd i 1,5time etterpå, så noe må det jo ha vært. Fikk sambo til å inspisere slagmarka i går, men han påsto alt så helt ut som før, og kunne ikke se noen sting. Måtte liksom få han til å se for er fortsatt litt øm og sår der.

jeg revnet en god del jeg også...jeg kjente det tilogmed...ikke så veldig behagelig..men men...jeg ble også klippet, men d kjente jeg ingenting av...:)

jeg bli sydd i en time etter fødselen..var mange små rifter..:)jeg har aldri hatt vont når jeg skulle på do...men d va ganske ubehagelig å sitte den første tiden...

nå er alt som før.kjenner ingenting der nede..skal på etterkontroll i morgen så da får jeg vel høre om alt er som d skal der nede..!

Veldig godt for meg å høre om flere som har sydd mye og er bra igjen[:)]
Da er det håp for meg også[;)]

ja jeg håper også de snart blir borte, litt ubehagelig-- tør ikke ah sex før de er blitt bedre.. og litt ok å ha fått prevansjon å slikt før en begynner igejj, de frister ikke med en til nå nei:)

Jeg revnet to steder inne i sjeden og noen smårifter utenfor. Den enne inne i sjeden var visst ganske lang og litt dyp. Begge riftene i sjeden var mot lårene. (Ikke mot endetrmen eller urinveisåpningen heldigvis). Tror alt var grodd en måned seinere. På 6-ukers kontrollen sa legen at alt var fint og at hun ikke kunne se noen tegn til renselsen. Kjenner ingenting av sårene nå.

Back
Topp