dere som ble satt igang.

Det tok ca 60 timer fra jeg ble satt i gang til han kom ut.

Tok noen timer før riene satte inn. med 2 mann ble jeg satt i gang med tabletter klokken 10 om morgenen og riene startet ikke før i halvtolv tiden om kvelden, men fra da tok det 4 timer og i 2 av de presset jeg[:)]

med 3 så ble jeg satt i gang med tabletter ca 11 tenker jeg, riene startet da de valgte å ta vannet mitt klokken 19( var heeelt i grenseland om jeg var moden nok til det) hun var ute under 2 timer etter[:D]

Med førstemann: 36 timer i aktiv fødsel, hadde epidural de siste 6 timene og pitocindrypp de siste 3 timene.

Med tredjemann: Vannavgang uten spontane rier en søndags morgen, 3 runder modningstabletter mandagen, 1 runde modningstabletter tirsdags morgen etterfulgt med pitocindrypp ved knappe 3 cm åpning. Hun kom 3,5 time etter at dryppet ble satt. [:D]

ble satt i gang på en torsdag, søndag kom han!!!
Fy søren det var en evighet med falske rier, ingen fremgang i fødselen, de tok vannet for tidlig, masse modningspiller, riedrypp, fødlsel som stoppa opp........osv osv osv!

huff høres ut som mange har lange fødsel når man blir satt igang. håper jeg slipper.

Ja...laaaang tid...[&o]ca rundt 45 timer...nærmere 50.14 dager på overtid

6 modnings piller,drypp,sånn pepedin?eller noe sånt...epudural...hks

Ble egentlig ikke satt igang, for vannet hadde gått og fødselen var igang- men riene var svake og ikke særlig effektive så jeg fikk drypp.. Der skrudde de riene på max ([&:]) og fødselen derfra tok ca 6-7 timer..

ORIGINAL: MarcusMamma

tok fødsel lang tid?

Nope. Aktiv fødsel på litt under 4 timer. Helt perfekt. [:)] Fantes ikke moden. Fikk en pille og etter en time hadde jeg rier for fullt. 

En venninne av meg fikk 45 minutter etter første modningpille og hun ble satt i gang 2 uker før fødsel pga lite forstevann og fikk beskjed om at det antageligvis kom til å ta noen dager....[;)]

huff høres ut som mange har lange fødsel når man blir satt igang. håper jeg slipper.

Det kommer også an på hvor moden du er når du evt blir satt i gang. Jeg fantes ikke moden da jeg ble satt i gang 14 dager på overtid, det var en av grunnene til at det tok såpass lang tid.
Vet du hvordan du ligger an i forhold til modenhet? [:)]

Cirka 8 timer tok det fra jeg ble satt igang til hun var ute.

Har blitt satt i gang på overtid 2 ganger.. eine gangen tok fødselen 11 tima, andre gang 6,5 time.... syns ikkje det va så ille lenge da [:)]

ORIGINAL: gira

ble satt i gang på en torsdag, søndag kom han!!!
Fy søren det var en evighet med falske rier, ingen fremgang i fødselen, de tok vannet for tidlig, masse modningspiller, riedrypp, fødlsel som stoppa opp........osv osv osv!

omtrent samme greia her.  endte med haste ks. 

Ble satt igang tidlig den 4. mars. Riene kom klokken 16.00 5. mars, 20.00 var han ut :D

Ble satt i gang på drypp 10 dager over termin. Var moden og hadde noe åpning. Riene kom med en gang.

Etter 11,5 time var jenta ute [:)]

Fikk kun en tablett ca kl. 12, riene begynte ved 16 tiden og pressriene kl. 21, snuppa var ute 2149.....[;)]

Lykke til marcusmamma!!![:D]

ORIGINAL: Nozy Rosie

Det kommer også an på hvor moden du er når du evt blir satt i gang. Jeg fantes ikke moden da jeg ble satt i gang 14 dager på overtid, det var en av grunnene til at det tok såpass lang tid.
Vet du hvordan du ligger an i forhold til modenhet? [:)]

nei har ikke blitt sjekket så vet ikke. skal opp på tirsdag så da får jeg svar på om jeg er moden og om jeg blir satt i gang. men krysser fingrene for at jeg føder før det[:)]

Back
Topp