Dere som ble satt igang med førstemann og har født etter det..

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
ble dere det andre gangen også?
hvis ikke, var det noe forskjell på selve fødselen? (smerter ol.)
Jeg ble satt igang med snuppa mi 2 uker før termin fordi hun sluttet å vokse plutselig.
Er det da stor fare for at jeg må det igjen? de sier jo også at det er vondere å bli satt igang (mtp rier ol.) enn "vanlig" fødsel, men jeg har ingenting å sammenligne med..:p

Jeg ble satt igang med nummer en to uker på overtid fordi vannet gikk uten at fødselen startet av seg selv. Ble igangsatt med nummer to to uker før termin pga lite liv.
Fødselen to var mye lettere! :)

ok:) takk for svar! De fleste sier jo at nummer 2 er enklere, men noen garanti har man jo aldri:p håper jeg er en av de heldige da! Begynner å grue meg litt allerede:p

Ble satt igang pga overtid med førstemann. Andremann ble jeg strippa med (pga overtid) og han kom dagen etter på uten noe mer hjelp. Helt annerledes fødsel,gitt..

Ble satt igang med nr 1 pga SF i uke 35 da.

Nr 2 gikk vannet av seg selv i uke 39. Alt ble naturlig med fødselen, men må innrømme den var mye verre enn fødsel nr 1. Smertene var sammenhengende hos meg helt til ungen var ute. Ellers likt var at jeg måtte ha sugekopp. 

Men setter helst i gang, i forhold til en naturlig igjen.. 

jeg ble satt igang fordi vannet gikk, men det skjedde ikke noe mer på flere dager. Fødsel to starta med rier, vannet gikk samme kveld. Totalt forskjellig :)

Back
Topp