Dere som ble satt i gang??

x1x*~Marianne og Birk~*

Elsker forumet
Heizann!!! Jeg ha fått time til igangsettelse i morgen!![:D] Kjenner nærvene kommer snikende nå[&:][8|] 
Så jeg lurer litt på om dere har lyst til å fortelle meg litt om hvordan dere opplevde å bli satt i gang, og hvor lang tid det tok for dere???[:D]

Setter kjempestor pris på om noen vil dele med meg!!![:D][:D]

Klem Marianne[:)]

[:D]Fikk drypp for å settes i gang. Alexander var født 2,5 timer etterpå[;)]

ORIGINAL: MICAmor

[:D]Fikk drypp for å settes i gang. Alexander var født 2,5 timer etterpå[;)]

Mee 2!!!

Når de tok vannet fulgte ungen liksom med.....[:D][:D][:D]

En kjapp men intens fødsel.

Skal sies at jeg  hadde 4-5 cm åpning før de satte drypp.

Lykke til!

oi!!! D var jammen korte fødsler[&:][8|]

Hei

Jeg fikk også tablett, men var ikke moden da den bla satt inn. Den første fikk jeg om morgenen og den neste på ettermiddagen. Jeg fikk beskjed om at jeg kom til å få en til neste morgen, men nei da. Fra jeg hadde vondt til han var ute, tok det to timer. Vannet gikk ikke før jeg hadde pressrier, så her var det ekspress fart.

Har ingen vonde opplevelser i alle fall, men vet om andre som det ikke har gått like fort med, så det er veldig forskjellig fra person til person. Det var i alle fall ikke verre enn når det startet på normal måte. Bare sånn at det er nævnt [:D]

Morgendagen går nok kjempebra, skal du se, manne... Ønsker deg masse lykke til!!!!

fødsel nr 1: ble satt igang med drypp, vannet hadde gått hjemme men det åpnet seg aldri. var utroligvondt , men fikk epidural som hjalp på smertene,.(fjernet egentlig all smerte[;)])

fødsel nr 2: ble satt igang med en modningskur, fikk satt inn en tablett og riene kom 10-15 min etter jeg fikk tabletten, gikk rett på rier med 4 til 6 min mellomrom, men de siste timene ble det litt intenst, 2- 3 min mellom riene. fødselen tok 7 timer.

ønsker deg masse lykke til i morgen[:)]

hehe bast tenkte det samme,tok "bare" 50 timer fra eg ble satt igang til han var ute då[;)]

Da jeg hadde 2 cm åpning tok de vannet, og fra da og til Frida var ute tok det 3,5 timer. Hadde full åpning kl. 17.10 og og 17.16 var hun ute.
Lykke til!

jeg kom inn fikk kur på mandag da jeg var 17 dager over,den hjalp ikke mye. så kom jeg inn på tirsdag fikk kur og riene var igang, i 5 tiden på etter middagen så var de sterke. jeg ble lagt på føde stua og det ble satt drypp får å få ting til å skje,det neste var at di tok vannet på meg,så imellom tiden er det 2 timer jeg ikke husker noe av hadde veldig sterke smerter og fikk da epidural i mellomtiden. så på kvelden i 23.30 tiden kjente jeg litt press rier,de satt da ned epiduralen og opp dryppet. i 01 tiden så kom legen med vakum,det skjedde ikke noe og jeg ble sendt til operasjons salen med haste ks. da var jeg 19 dager over. får håpe alt går bra med deg da[;)]

Back
Topp