Dere som ble satt i gang etter vannavgang!

Bringebær

Gift med forumet
Vannet mitt gikk i går morges. Har ikke fått noen rier så kl ti i dag fikk jeg første tabelett for å settes i gang. Merker ingen ting enda. Får neste kl fire ca.
Hvordan ble dere satt i gang? Evt hvor mange piller trengte dere før dere merket noe?!

Venter nr 3 4. August:)

Ble satt i gang med nr 2 og 3 pga vann avgang. Med nr 2 fikk eg 3 piller før det startet og med nr 3 fikk eg 3 piller..
Anbefaler deg å gå masse mellom hver gang :)

Jeg sniker veldig, men jeg har blitt satt igang etter vannavgang. Jeg trengte bare én pille, men jeg vet mange trenger både 3 og 4 før det starter. Gå litt rundt. Sov litt og samle krefter

Ble satt igang for en uke siden. Riene bjynte etter tablett nr 3.....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ok, takk:) ble satt i gang med nr en også pga det, men da trengte jeg bare en pille:) Hvor lenge ventet de mellom pille nr to og tre? Får jo nr to kl fire, så da får jeg vell ikke før i morgen tidlig igjen??

Venter nr 3 4. August:)

Jeg fikk første tabletten kl 8, så nr 2 kl 14 og nr 3 kl 20. Hvis d ikke hadde startet da hadde de gitt neste tablett neste morgen kl 8. Men hvis jeg var mer moden samme kveld ville de gi meg drypp. Dette pga langvarig vannavgang. Men riene startet 3 timer etter at tablett nr 3 var gitt. Men fra vannet gikk til han var ute gikk det 51 timer.

❤Overraskelse ventes 1 august❤

Back
Topp