Dere som ble klippet

snopeguri

Elsker forumet
under første fødsel, måtte det gjøres igjen med nr 2? Eller der det ofte en slipper det da?[8|] Og hvordan gikk det med arret etter første fødsel? *grøsser med tanken på å klippes igjen, fikk infeksjon i såret[:'(]*

Ble klippet med 1.mann. Sydde ganske mye etter det og kunne knapt sitte på mange dager etterpå! Med nr 2 måtte jeg ikke klippe og fikk heller ikke et eneste rift, så slapp å sy.

ORIGINAL: Cathr

Ble klippet med 1.mann. Sydde ganske mye etter det og kunne knapt sitte på mange dager etterpå! Med nr 2 måtte jeg ikke klippe og fikk heller ikke et eneste rift, så slapp å sy.

[:)]

Ble ikke klipt med nr2, men revna opp igjen dei gamle arra som jeg fikk under første fødsel[;)]

Jeg ble klippe med førstemann, det var ikke så mye jeg ble klippet.
Synes det gikk greit etterpå, stingene forsvant av seg selv. Ingen klipping
eller rift når andremann kom.

Ble klipt mye med nr 1, så spent på hva som skjer denne gangen gitt[:D]

Men dere som ble klipt..
Hvordan fungerer underlivet etterpå?
Hvordan klarer dere å vurdere en fødsel til?
Er ikke det fryktelig vondt?

Jeg vet godt hva rier og pressrier er, men kom liksom aldri så langt.
Må nå ta silling til om jeg vil ha ks eller forsøke vanlig fødsel igjen..[:o]

ORIGINAL: Buffeluremamma

Men dere som ble klipt..

Kjente ingenting til klippinga. Er litt "rar" nedentil, har en del arrvev... Men så revna jeg mye i tillegg også da ;)

Blei klipt MASSE førstegang, og ingenting andre gang.

ORIGINAL: Gitte__

ORIGINAL: Buffeluremamma

Men dere som ble klipt..

Kjente ingenting til klippinga. Er litt "rar" nedentil, har en del arrvev... Men så revna jeg mye i tillegg også da ;)

Men hvordan er det i forhold til sexlivet?
Sikkert teit å tenke på dette når det er snakk om ks eller ikke, men har liksom fått dekket de andre områdene. hehe

Kjente ikke klippinga, men jordmor sa "huff, dette var visst en sløv saks", og klippet videre...[&:] Er fremdeles litt øm i arret, og er redd for at det skal gå opp igjen[:'(]

pga infeksjon og løsnede sting tok det lang tid før sex var aktuelt, for å si det sånn[&:]

Er det rart man tar sin skrekk av dette.
Jeg har skikkelig sprø og teit hud, blir lett betent og gror saaaakte.
Ks såret mitt blei så betent at det bruke 3 mnd bare på å lukke seg. Var ikke skikkelig grodd før 5 mnd[&:]

jeg måtte klippes på første barnet , men på den andre ble det kun et par smårifter [:)]
Arret tenker jeg ikke over en gang. vises knapt. ingen plager eller noe. Kun de første ukene at det kjentes. [:)]

ORIGINAL: snopeguri

Kjente ikke klippinga, men jordmor sa "huff, dette var visst en sløv saks", og klippet videre...[&:] Er fremdeles litt øm i arret, og er redd for at det skal gå opp igjen[:'(]

Jeg ble klippet på første, men ikke på andre. Fikk bare en liiiten rift på nr 2 [:D]
Arret fra nr 1 er ikke mye synlig, og ikke mer etter fødsel nr 2 [:)]

Ble klippet første gang, ikke en eneste rift andre gang (enda det var styrtfødsel).. [:)]

Back
Topp