Dere som ble gravide

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Gravigdis, 16 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Duni92 Blir kjent med forumet

Fire dager på rad i EL-perioden. Satt på andre forsøk.:cat:

2. Håperpånr3 Glad i forumet

Ble du gravid i den ppen du hadde sex når du fikk positiv el test + dagen etter? :)

3. Spinnelill Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Med førstemann: minst annenhver dag etter p-pilleslutt (hadde null kontroll på syklus), men ble da gravid. Med andremann, to dager før og en dag etter EL :)

4. Håperpånr3 Glad i forumet

I første PP med begge? Eller hvilken PP? :)

5. Spinnelill Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Første pp med begge ja :) med andre skulle vi vente noen mnd, men så brukte jeg EL-tester, og ble litt vel gira da de ble positive ;)

6. Håperpånr3 Glad i forumet

Å, så motiverende! Håper det går sånn for vår del også :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. ruccola Glad i forumet Himmelbarn

Den eneste gangen i forrige mnd vi hadde sex (pga sykdom, oppussing og diverse) var tre dager før EL (beregnet av app), og det var fulltreffer gitt :D:D

• Optimistisk Optimistisk x 1
  8. JustAnotherOne Glad i forumet

Ja jeg fikk positiv test 25 desember, hadde sex den kvelden og dagen etterpå. Nå er jeg 15+5 :)

• Optimistisk Optimistisk x 1
  9. Håperpånr3 Glad i forumet

Så gøy! Det håper jeg er tilfellet for meg også.. Vi har hatt sex annenhver dag siden CD2 og i dag er jeg CD12 + 1DPO. Vi hadde sex både CD10 og CD11. Jeg fikk positivt utslag på EL test CD10. Nå lurer jeg på om vi skal ta pause i dag og fortsette i morgen, både mannen og jeg er litt slitne, hihi. ville du hatt sex i dag også, eller i morgen?

10. JustAnotherOne Glad i forumet

Jeg hadde slappet litt av jeg , for dere har da lagt inn aksjer på de beste dagene! Vi hadde ikke mer sex etter den dagen. Krysser fingrene for dere :D

11. Håperpånr3 Glad i forumet

Vi hadde "fri" i går og skal ha igjen i dag. Men nå har jeg nesten litt mistanker om at EL ikke kom og at det kommer snart - på tross av positiv EL-test 29.mars og negative etter det (inkludert i dag). Har opprettet dagbok og skrevet litt om det her hvis noen vil lese: https://forum.babyverden.no/threads/håperpånr3-lufter-litt-tanker.1997345/

:)

Og tusen takk forresten - krysser alt jeg har for oss alle her inne :love7

Del denne siden