Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gang: Fikk ømme puppen, var ekstremt trøtt, fikk en enormt god luktesans og litt småkvalm.
Andre gang kom det ingen blødning da jeg skulle starte på nytt brett.
Nei, blir aldri mer p-piller på meg neiOi, så p-piller er ikke det beste preventivet for deg, altså?![]()
flere uker lang "spy syke" som aldri ga seg. måtte til slutt innse fakta å kjøpe en test før jeg bestille lege time. kjøpte 2 tester, begge to var positive. fikk sjokk men ble veldig glad, vi skulle begyne prøvingen neste år så vi hadde jo pratet om det å ha/få barn alleredegubben var i sjokk i noen timer men så ble han kjempe glad
![]()
Fikk ikke mensen japluss hadde det litt i bakhodet siden jeg hadde slurvet no verre
![]()
Tja litt kanskje, var akkurat fylt 18år og skulle begynne siste året på videregåendeHehe, fort gjortDa var det ikke krise, regner jeg med?
![]()
Tja litt kanskje, var akkurat fylt 18år og skulle begynne siste året på videregåendemen har da endt ganske bra til slutt
![]()
Huff ja er helt fæl med piller enda, både p-piller, antibiotika osvAh, ja, da var det nok ikke bare-bareRegnet bare med at det kanskje ikke var helt uplanlagt siden du visste at du hadde slurvet, men jeg rotet nok litt med pillene i den alderen, jeg også
![]()
Ikke så rart at man blir sjokkert når man går på pillen og ikke forventer noen graviditet
Hvor langt var du på vei da du fant det ut, hvis jeg kan spør?