Dere som ble gravide på p-piller

Pin-up

Forumet er livet
Hva var det som gjorde at dere mistenkte graviditet? Mistet dere blødningen eller var det andre symptomer?

Jeg har ingen mistanker selv altså, ikke derfor jeg spør :D

Første gang: Fikk ømme puppen, var ekstremt trøtt, fikk en enormt god luktesans og litt småkvalm.

Andre gang kom det ingen blødning da jeg skulle starte på nytt brett.

Fikk alltid mensen på fredags ettermiddag, så da helga gikk og ingen mensen kom tenkte jeg det var best å sjekke.

Første gang var jeg plutselig veldig kvalm, hele tiden, men mista etter noen uker.
Andre gang merka jeg det seint for hoppa alltid over mensen, så reagerte ikke på at den ikke kom, var nesten 3 mnd gravid da jeg testa meg fordi puppene ble ømme og jeg var trøttere enn vanlig og mensen kom aldri da jeg sluttet på pillen :p

Mistenkte ingenting egentlig! Var nesten tre måneder på vei når jeg begynte å føle meg 'rar'! Dro til lege og prøvde å finne ut hvorfor jeg var syk hele tiden, og plutselig gikk det opp for meg at jeg kanskje kunne være gravid!!! Vet ikke hvordan jeg kom inn på det, for jeg merket ikke at mens uteble fordi jeg gikk alltid rett over på nytt brett :p

Fikk ikke mensen ja :-P pluss hadde det litt i bakhodet siden jeg hadde slurvet no verre :-P

flere uker lang "spy syke" som aldri ga seg. måtte til slutt innse fakta å kjøpe en test før jeg bestille lege time. kjøpte 2 tester, begge to var positive. fikk sjokk men ble veldig glad, vi skulle begyne prøvingen neste år så vi hadde jo pratet om det å ha/få barn allerede :) gubben var i sjokk i noen timer men så ble han kjempe glad :)

flere uker lang "spy syke" som aldri ga seg. måtte til slutt innse fakta å kjøpe en test før jeg bestille lege time. kjøpte 2 tester, begge to var positive. fikk sjokk men ble veldig glad, vi skulle begyne prøvingen neste år så vi hadde jo pratet om det å ha/få barn allerede :) gubben var i sjokk i noen timer men så ble han kjempe glad :)

Ikke så rart at man blir sjokkert når man går på pillen og ikke forventer noen graviditet :)

Hvor langt var du på vei da du fant det ut, hvis jeg kan spør?

Hehe, fort gjort :p Da var det ikke krise, regner jeg med? :)
Tja litt kanskje, var akkurat fylt 18år og skulle begynne siste året på videregående :-P men har da endt ganske bra til slutt :-)

Tja litt kanskje, var akkurat fylt 18år og skulle begynne siste året på videregående :p men har da endt ganske bra til slutt :)

Ah, ja, da var det nok ikke bare-bare :) Regnet bare med at det kanskje ikke var helt uplanlagt siden du visste at du hadde slurvet, men jeg rotet nok litt med pillene i den alderen, jeg også :p

Etter over to uker med omgangssyke tok jeg en test. Fullammet og gikk på minipille da jeg ble gravid.

Ah, ja, da var det nok ikke bare-bare :) Regnet bare med at det kanskje ikke var helt uplanlagt siden du visste at du hadde slurvet, men jeg rotet nok litt med pillene i den alderen, jeg også :p
Huff ja er helt fæl med piller enda, både p-piller, antibiotika osv :-P så nå er det spiral som gjelder her :-P

Ikke så rart at man blir sjokkert når man går på pillen og ikke forventer noen graviditet :)

Hvor langt var du på vei da du fant det ut, hvis jeg kan spør?

var ca 13 uker på vei når vi fant det ut. ble sendt til tidlig ul 2 uker etter å da var jeg 15+2. siden vi ikke hadde noe mens termin å gå etter (hadde siste mens i november 2014) så måtte vi ta tidlig ul for å bli litt klokere. så nå venter vi bare på at lille gutt skal komme ca 11 september :)

Halsbrann av en annen verden. Og ble kvalm av varme drikker.

Back
Topp