Dere som ble gravide og brukte ClearBlue Eggløsningstest

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Dere som har brukt Clearblue eggløsningstest og ble gravid som viser:

Høy fertilitet – et blinkende smilefjes og

Maksimal fertilitet - et fast smilefjes

Når la dere inn aksjer og ble gravide?

jeg testa fredag kveld forrige uke, fikk negativ (runding), lørdag fikk jeg ikke testa, men på søndagen fikk jeg fast smilefjes på kvelden. Jeg testa da også med babyplan og fikk peak der. På mandag og tirsdag morgen hadde jeg høye verdier på babyplan(fortsatt fast smiley som jo vises i 48 timer). På tirsdag kveld fikk jeg lav på babyplan og onsdag morgen kunne jeg igjen teste med Clearblue og fikk da negativ test. Aksjene ble lagt inn mandag kveld, tirsdag kveld og onsdag morgen.

Kan aksjene ha blitt lagt inn for seint? Siden jeg ikke testa på lørdagen vet jeg jo ikke om jeg ville fått peak eller fast smilefjes allerede da eventuelt blinkende. Kjekt og høre andres erfaringer med CB digital :smiley-bounce016

 
Heisann! Jeg ble akkurat gravid, og la inn aksjer samme dag som fast smiley, dagen etter, og to dager etter. Jeg hadde derfor ikke trua denne perioden da «alle» sier at dagen før er bedre. Men funket for meg denne gangen!
Tror du har truffet eggløsning helt fint jeg, så får vi krysse fingrene for at det resulterer i graviditet og baby :Heartred
 
Heisann! Jeg ble akkurat gravid, og la inn aksjer samme dag som fast smiley, dagen etter, og to dager etter. Jeg hadde derfor ikke trua denne perioden da «alle» sier at dagen før er bedre. Men funket for meg denne gangen!
Tror du har truffet eggløsning helt fint jeg, så får vi krysse fingrene for at det resulterer i graviditet og baby :Heartred
Gratulerer :Heartred:Heartred akkuratt sånne historier jeg vil høre :love7 masse lykke til med graviditet :Heartbigred:Heartbigred og takk for at du deler :love2:love2
 
Back
Topp