Dere som bestiller tester på nett

Lykkelig.Mamma

Gift med forumet
Novemberlykke 2020
❤Januarlykke 2022❤
Novemberfnuggene 2023
Hvilke nettsider bestiller dere fra?
Og hvilke tester bruker og er dere fornøyd med?:happy:

Har lyst å bestille så jeg har et lite lager, men ser prisene varierer veldig og det blir fort dyrt..

Har lyst å bestille så jeg har et lite lager, men ser prisene varierer veldig og det blir fort dyrt..
Jeg bestiller fra billigetester.no. De leverer raskt og har et godt utvalg. Jeg bestiller aller mest strimmeltester fra babyplan. Både el tester og tidlig/vanlig hcg tester. Bruker i tillegg Clear blue monitor og synes testene er billigere å kjøpe her enn i butikker hvert fall, selv om de er ganske dyre.

Har prøvd graviditetstester fra både normal, make sure og RFSU. Men synes babyplan er en soleklar vinner. Kjøper også et par dyre tester fra CB som jeg har spart til jeg får positiv test.

Lykke til med innkjøp:-)

Jeg bestiller fra billigetester.no. De leverer raskt og har et godt utvalg. Jeg bestiller aller mest strimmeltester fra babyplan. Både el tester og tidlig/vanlig hcg tester. Bruker i tillegg Clear blue monitor og synes testene er billigere å kjøpe her enn i butikker hvert fall, selv om de er ganske dyre.

Har prøvd graviditetstester fra både normal, make sure og RFSU. Men synes babyplan er en soleklar vinner. Kjøper også et par dyre tester fra CB som jeg har spart til jeg får positiv test.

Lykke til med innkjøp:)
Supert! Tusen takk for svar:D Da skal jeg bestille fra billigtester.no, har bare dagligvarebutikker i nærheten så ble litt dyrt forrige gang vi prøvde og jeg kjøpte test etter test:hilarious:

Jeg bestilte en kombipakke med både EL-tester og G-tester fra Easy@Home på Amazon. 50 EL og 20 G. Kosta vel rundt 350kr inkl. frakt. Fikk det levert på døra bare noen dager senere. Veldig fornøyd med de så langt, men har ikke fått noen positive G-tester ennå :p

For å få kjapp levering har jeg bestilt på farmasiet.no som tilbyr hjemkjøring fra Porter Buddy til 39 kr samme kveld dersom du bestiller før klokken 11, eller kvelden dagen etter dersom du bestiller senere.

Ellers fra billigtester.no. Babyplan sine tester tåler minusgrader.

Takk for mange og raske svar, da har jeg bestilt fra billigetester.no for 566kr:D:hilarious:

Back
Topp