Jeg har nå kommet meg til 11+4 og gruer meg litt til jeg skal starte opp med albyl e om noen dager. Jeg har en MA bak meg i uke 7 og syntes det er ekkelt å tenke på at kroppen ikke ordner opp selv om noe er galt, at man kan gå rundt å tro man er gravid når det ikke lenger er tilfellet. Så jeg er livredd for at det plutselig skal skje noe når jeg starter opp på blodfortynnende og at lille skal dø. Samtidig har jeg lyst å gjøre alt jeg kan for å forhindre en ny svangerskapsforgiftning.
Er det noen av dere som har gått på albyl e som har mistet like etter oppstart i uke 12? Eller har det gått fint? Blir helt skrekkslagen av å lese det pakkningsvedlegget også
Jeg hørte hjertelyden senest i går og har en ultralyd på mandag, men jeg begynner jo ikke på de pillene før mandag for da er jeg 12+0.
Er det noen av dere som har gått på albyl e som har mistet like etter oppstart i uke 12? Eller har det gått fint? Blir helt skrekkslagen av å lese det pakkningsvedlegget også
Jeg hørte hjertelyden senest i går og har en ultralyd på mandag, men jeg begynner jo ikke på de pillene før mandag for da er jeg 12+0.