Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: funny_bunny
-Positive/negative sider ved deg selv.
-Hvem du er i gruppen? den stille? den lekne? osv.
-hvordan du takler forskjellige situasjoner... og her kan de kommer med typiske barnehagesituasjoner som du skal forklare hvordan du ville taklet.
-hvordan du takler forskjellige situasjoner... og her kan de kommer med typiske barnehagesituasjoner som du skal forklare hvordan du ville taklet.
ORIGINAL: stardust
hvilken lønn er det for assistenter nå om dagen?[8|]
ORIGINAL: Nullenusken
Jeg har veldig lyst til å søke på diverse jobber som barnehageassistent etter permisjonen...
Men jeg har aldri jobbet i barnehage før... Er det noen her som har fått jobb som det, selv uten erfaring?
ORIGINAL: Astrid1981
Samboern min er ped-leder i barnehage
I tillegg til de tingene som er nevnt allerede (hva forventer du av ped-leder, sjefen din, osv) pleier de å stille litt spørsmål av typen;
*hvordan tanker du stress?
*hvordan tror du at du takler sykdom blandt personalet på avdelingen din?
*hvordan ser du for deg samarbeid med foreldrene?
*beskriv deg selv som person?
*hva slags rolle ser du deg selv i i barnhagen? (i samboer's barnehage og avdeling, er det f.eks viktig med ansatte som liker å være ute hele året og uansett vær)
Jeg jobber i en bolig for psykisk utviklingshemmede - og har hatt en del intervjuer... Noen av de generelle spørsmålene vi stiller, passer nok inn i en barnehage også....
F.eks....
* hva legger du i et godt arbeidsmiljø?
* hvordan tror du at du takler å gi/få konstruktive tilbakemeldinger (viktig å kunne ta i mot veiledning - og like viktig å si i fra om man ser noen andre gjøre noe man reagerer på)
* hvordan tror du at du takler utagerende atferd? (dette kan like gjerne være en sinna 4-åring som i øyeblikket ikke kommer på noen andre måter å uttrykke seg på - synes derfor spørsmået KAN passe i bhg også. )
*sterke/svake sider
* Hvordan tror du en en tidligere kollega/sjef vil beskrive deg?
Lykke til på intervjuet - det går nok kjempe bra! [:D]