Dere som anbefalte meg spray til å spraye på vegg pga edderkopper

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
hva het den sprayen igjen?
her finner man jo ingen gamle tråder.. jeg finner i alle fall ikke igjen den.. og husker ikke navnet på de sprayene dere anbefalte meg..
Vet at noen av dere hadde prøvd noen.. som var veldig effektive;)
Jeg har så mye edderkopper på ytterveggen her.. ser ut til at de trives VELDIG godt på hvit mur.. Grrrrrrrrrrr.. får helt frysninger.. og de kommer jo inn også.. og de er STORE! Usj...

Penetrin synes jeg fungerer ultimat! Pass på at ungene er langt unna en stund etter spraying, sterke saker... Når jeg bodde i sokkelleilighet sprayet jeg rundt alle vinduene èn gang, så aldri en edderkopp siden, eller noe særlig av andre insekter heller den sommeren :)

Fås tak i billig på Felleskjøpet :)

Hybelkaninen skrev:
Penetrin synes jeg fungerer ultimat! Pass på at ungene er langt unna en stund etter spraying, sterke saker... Når jeg bodde i sokkelleilighet sprayet jeg rundt alle vinduene èn gang, så aldri en edderkopp siden, eller noe særlig av andre insekter heller den sommeren :)

Fås tak i billig på Felleskjøpet :)

Permetin har jeg kjøpt i dag.. men den står ikke at skal ta bort edderkopper.. men nevner masse andre kryp da.. og de som jobbet på Plantasjen hadde ikke særlig greie på det virket det som...
Men da vet jeg at du kan anbefale Penetrin da.. og at den fåes på felleskjøpet;) Takk!!

Back
Topp