Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm bare jeg som ammer døgnet rundt da. Altså det er like ofte som da hun var nyfødt. Kjenner at jeg begynner å bli litt lei. Hun vil heller ikke ta flaske...:-/
Sent from my iPhone using BV Forum
Hmm bare jeg som ammer døgnet rundt da. Altså det er like ofte som da hun var nyfødt. Kjenner at jeg begynner å bli litt lei. Hun vil heller ikke ta flaske...:-/
Ja, det er fryktelig slitsomt.. Som regel er hun på puppen hvert 15 min. Er jeg heldig går det en time eller to.. Og er jeg ekstra heldig har det gått tre timer også! Hun er mye våken! Hun har begynt å trives litt i vogna nå, så jeg kan få hun til å sove litt der. Ellers er det egentlig bare bæreselen som funker, men det er så tungt å gå med henne der hele dagen lang.Det høres slitsomt ut. Det var sånn i starten for oss også. Får hun nok søvn da? Jeg tror vi sleit med å skille mellom om han var sulten eller trøtt i starten, noe som førte til at han ble overtrøtt og pupp var det eneste som kunne roe han. Det førte igjen til alt for mye mat og magevondt. Huff skal ikke være så lett å vite hva de små vil, men nå sover han mye mer og er stort sett veldig fornøyd
Håper dere også finner ut av det.
Uff! Får jo aldri gjort noe annet enn å amme:-/Samme her. Mater fortsatt hver 1,5-2 time hele døgnet. Utenom fra 21-1.
Nope, så gir noe mme, så pappaen kan mate, og jeg kan gjøre "det jeg vil".Uff! Får jo aldri gjort noe annet enn å amme:-/
Her vil hun ikke ta flaske:-/ blir gaalNope, så gir noe mme, så pappaen kan mate, og jeg kan gjøre "det jeg vil".
Prøver å pumpe meg, men orker ikke/får ikke ut nok til et måltid.
Har du prøvd å gi henne mat med sprøyte eller fra kopp?Her vil hun ikke ta flaske:-/ blir gaal
Hvilke flasker har du prøvd?Her vil hun ikke ta flaske:-/ blir gaal
Hvilke flasker har du prøvd?
Jeg fikk både avent og mam i sånn gratispakker. Eneste som var dumt er at de kom med str2 "smokk". Men det går ann å kjøpe mindre, altså som renner saktere. Hadde flaks at lille tar flasken fra avent. Men har hørt at andre må prøve flere merker, feks dr.brown som jeg fikk anbefalt på apoteket. Men du kan jo høre med ditt lokale apotek hva de har an anbefalinger og erfaring? Evt også her på forumet