Dere som ammer,

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Raper/ gulper dere babyen når han/hun er ferdig å spise? Hva om babyen sovner på puppen? Har begynt å prøve å amme igjen og ikke bare gi flaske , så e litt usikker ..

Jeg tar han opp for raping selv om han har sovnet på puppen. Han svelger så mye luft når han spiser så det ender bare i masse gulping hvis jeg ikke gjør det. Tar han ofte opp i midten av måltidet også.

Er ikke alltid hun vil rape,oftere ikke enn at hun gjør det. Men innimellom kommer det noen skikkelige kraftige noen ;) kun smågulping her,uavhengig om hun har rapet eller ikke,at det renner litt ut munnviken etter at jeg har lagt henne ned etter amming.

Jeg tar han opp for raping selv om han har sovnet på puppen. Han svelger så mye luft når han spiser så det ender bare i masse gulping hvis jeg ikke gjør det. Tar han ofte opp i midten av måltidet også.

Gjør det samme her:)

Jeg prøver å rape henne etter hvert måltid, men kommer bare noe halvparten av gangene omtrent. På natta raper jeg henne aldri, men hun gulper ikke heller, så hun bare sovner igjen :)

Raper han alltid, både midt i måltidet (for å gjøre plass til mer ;) ) og etterpå. Han begynner bare å hikke om han ikke får rape, og da får han IKKE sove :P

Løfter han opp for å rape om han sovner med puppen eller ikke :) Ikke alltid han raper, da legger jeg han bare ned igjen, han sier jo fra om det trengs :) På natta sovner vi fra rapingen begge to ;)

På dagtid tar jeg han alltid opp.. på natta er vi trøtte og sovner vi fort begge to, så da blir det sjeldent. Men han sier fra med en gang om han trenger det etter jeg har lagt han i senga, så da tar jeg han opp og lar han rape selvsagt :-)

Sendt fra mobilen.

På dagtid tar jeg han alltid opp.. på natta er vi trøtte og sovner vi fort begge to, så da blir det sjeldent. Men han sier fra med en gang om han trenger det etter jeg har lagt han i senga, så da tar jeg han opp og lar han rape selvsagt :-)

Sendt fra mobilen.

Back
Topp