Dere som ammer

LineMerethe

Gift med forumet
Hva velger dere i IKKE spise?

Prøver å unngå løk og kål.. Ellers er det vel ikke noe jeg IKKE spiser med vilje... Prøver meg forsiktig fram; er det noe jeg er usikker på  så tar jeg bare litt.... [:)]

Amelia får veldig mageknip når jeg spiser sjokolade[:@] så må holde meg vekke fra det. Ellers er det kål, løk ol jeg holder meg borte fra.

Her prøver jeg meg frem..
Er obs på løk, kål, erter, brus, og slike typiske ting...

Olander har reagert når jeg spiser mør på skiven, så det har jeg sluttet med... [:)]

Hun har fått vondt i magen når jeg drikker brus, så det styrer jeg unna, ellers ingenting. Får se om det dukker opp ting etterhvert. Løk og hvitløk og chili og alt går bra her [:)]

Rå løk, druer og kål. Sluttet med melk (ikke melkeprodukter) igår bare for å se om huden hennes blir bedre. Hun har fått så vanvittig utslett over hele ansiktet, nakken og halsen de siste 2 ukene.. Det var en annen som så utslettet som sa det kunne komme av melken jeg drakk (drikker vel 1 liter om dagen). Og nå ser jeg etter bare en dag er ansiktet hennes mye bedre! Kan jo være tilfeldig, men får bare fortsette litt og se..

Hvordanvet dere hva baby reagerer på? Hvordan finner dere ut hva dere ikke kan spise?

Sliter med det jeg. Spiser bare litt av alt jeg og prøver meg frem. Oliver har ikke mye vondt i magen, men mye pga gisping etter pupp...

Jeg spiser alt jeg. Det er for å prøve meg fram for å se om det er noe hun reagerer på. foreløbig er det ingenting hun reagerer på[:)]

Jeg spiser ALT! Ingen mageknip foreløbig.. [:)]

tegn på mageknip er smiling og at de drar beina oppover, sant?

Her spises alt fra løk til linser, chilli og risgrøt, ingen endring hos skjønningen uansett [;)]

Jeg har spist druer og drukket brus uten reaksjon, men i går spiste jeg sodd, rørte ikke kålrabien og løken, men fikk jo i meg kraften og i natt var det mange timers ubehag for Anna... Så heretter røres ikke kålrabi ihvertfall.

edit... og der gikk den strategien i vasken, klarte nettopp å pakke i meg surkål!! Argh!

Jeg prøver meg fram jeg, men holder meg unna sånnt som er bombesikkert at beibien får vondt i magen av...som kål og løk og sånn...
Prøver meg fram med f.eks sterk mat som taco, chrispy chicken...har iallefall tålt det hittil, men tørr ikke spise store mengder liksom... [8|]
Jeg drikker litt Pepsi, det tåler hun...eplejuice tåler hun. Har ikke prøvd appelsinjuice enda, sikkert fordi forrige beibisnupp reagerte veldig på det... [:)]

ORIGINAL: LineMerethe

tegn på mageknip er smiling og at de drar beina oppover, sant?

Tjaa. Hvis det er de eneste tegnene, så er det vel ikke så veldig vondt iallefall.. [:)]
Det sikreste tegnet er gauling, og at de presser og grynter så de blir røde i fjeset. Agressiv suging på smokken, og at de griner når man ammer.

Her holder jeg meg unna løk og kål. Spiste surkål for noen dager sida, og det gav ikke no utslag på amalie da. Ellers drikker jeg masse melk og spiser masse sjokolade. Ingen negativ reaksjon så langt :)

ORIGINAL: LineMerethe

Hva velger dere i IKKE spise?

Jeg har ikke drukket brus el spist sterk mat siden fødsel..  ellers så prøver jeg forsiktig frem både med grønnsaker, melkeprodukter.. man skal ikke leve på luft å vann..

lært at man det selv man ikke tåler skal man ikke spise..   kaffe har jeg litt melk i så den blir vannet ut...

Ingen ting[:D] Han tåler alt[;)]

Ja unntatt alkohol da[8D]

Spiser det meste, og det har funket fint på han hittentil[:)]

Back
Topp