dere som ammer og evt dere andre også=)

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
mister dere mye hår? jeg mister så sykt mye hår når jeg ammer. Drar ut mange kg om morgenen, men ligger likavel masse over hele huset. spyr snart[8D]

skulle hatt lyst enda,ser de mørke alt for godt[8D]

jeg ammer ikke,
men mister MYE hår...helt skummelt!
finner hår OVERALT!

da er det ikke bare de som ammer som mister hår..
hører alle sier at ammingen tar knekken på håret... da stemmer ikke det..

mister jo flere kg på vekta hver dag med dette håravfallet[8D]

Mista mye hår når jeg var gravid og jeg da, har stabilisert seg litt nå men kommer av en god del her også -men de sier jo at ca 3 mnd etter fødsel så begynner de fleste å miste mye hår....
Sist mista jeg nesten halvparten av det ene brynet -freaky!!!

Ja, her mister jeg utrolig mye hår!!
Drar ut masse hele dagen[8D]!!

Mamma mente det ikke gjorde noe for jeg hadde så mye å ta va, men er ikke helt enig jeg da!!
Sendt tull melding til mamma i går om at jeg trodde jeg skulle slutte å amme for jeg mister så mye hår[8D]

ORIGINAL: funnybunny85

jeg ammer ikke,
men mister MYE hår...helt skummelt!
finner hår OVERALT!
jepp...

Dette er hormonelt i følge legen min!!!

Hårbørsten min, trist syn om dagen, er som en kirkegård!!

jeg har nok å miste da. men lei av at det ligger å slenger rundt i hele huset. har jo tross alt vasket ig støvsugd,men ser ikke slik ut

Nei, faktisk ikke.

Jeg trodde jeg skulle bli skalle når jeg gikk gravid.
I begge svangerskapa datt det dotter av huet mitt[:-]

Røyter ikke mer enn vanlig nå. Kanksje jeg bare har tørrmelk igjen[&:]

MEN jeg får ikke farga det. ikke engang bleking sitter i håret mitt, ikke på etterveksten engang.
en frisør venninde sier det er fordi jeg har glasshår nå pgr hormoner i forbindelse med graviditeten og amminga.

Slutta å amme på nyttårsaften, men nå har jeg begynt å miste helt sykt mye hår :O Føler jeg snart blir skalla! hehe

nei mister d ikke... fikk kjempe tykt hår i svangerskapet.. men har ikke misstet noe... d irriterer meg litt.. fordi alt håret ender opp i en dult når jeg våkner om morningen.. klarer så vidt å gre d ut..

Helt utrolig at jeg fortsatt har hår igjen.huset er fult av kattehår og mitt hår.

ORIGINAL: EarlGrey

Ikke merket noe enda..

Er hormonelt betinget uansett om man ammer eller ikke :)

på folkemunn sier de fleste det er ved amming[;)]

Mister maaaaaasse hår, røyter som en gal!!!

Hehe!
Det gjorde jeg også.

Kommentar fra farmor: Nei så fin du ble etter du klippet lugg[:-]
Altså jeg har ikke klippet lugg, den har kommet fordi jeg har mistet sykt mye hår.
Har jo fått viker jo[&o]
Håret ser pistrete og grusomt ut, og jeg får det ikke til å se bra ut uansett hvor mye jeg prøver.

Men Nikki, jeg synes du var skikkelig nice på håret.
Tenkte på det når jeg så deg på søndag faktisk.
Synes du var skikkelig fin[:D]

ORIGINAL: EarlGrey

Ikke merket noe enda..

Er hormonelt betinget uansett om man ammer eller ikke :)

Rart at jeg i det hele tatt har noe igjen av parykken! [8D]
Det mest irriterende er at det ligger hår OVER ALT! Senga til lille gull blir også fullt opp iløpet av natta [&:]

Har ei venninna som har en gutt på 10mnd nå. Hun sier at det begynner å bli bedre nå.. så det kan nok muligens ta tid [&:]

ORIGINAL: Lilletulla

Tetter sluket hver gang jeg dusjer jeg, skjønenr ikke at det er hår igjen på detta hodet [8D]

Er visst ikke pga. amminga man mister håret da, er pga at hormonene forsvinner fra kroppen igjen etter fødselen...[:)]

Back
Topp