dere som ammer,men har lite melk

blessed

Betatt av forumet
gir dere morsmelkerstatning i tillegg da i løpet av dagen?
leste på babyverden at man ikke burde gi frukt som et måltid alene. det har jeg gjort f eks til et mellommåltid,frukt+vann. fordi jeg har lite melk.
ammer flere ganger på dagen men føler jeg ikke har nok til å mette ham heltpå et måltid [8|] uff,ble litt rotete dette [:)]

Når jeg var på 6 mnd kontroll og diskuterte å kutte ned på ammingen med hs så sa hun at han måtte få minimum 3 melkemåltider i denne alderen. Så om jeg kuttet mer enn det så måtte jeg gi mme i tillegg. Men er sikkert like mange meninger om dette som det er helsesøstre i landet... [8|]

hm, her gir jeg avogtil fruktmos som et mellom måltid.. har og begynt å gi Nan, lite melk, så har nesten så å sii slutta med amming no, utrolig deilig ettersom lillemann våkna hver 2 time om natta å sku ha mat, nå når han får nan, får han neste gang nan på mårran!. Utrolig deilig:)

fikk beskjed på hs at hvis vi hadde lite melk så sku vi supplere med fast føde ikke mme...

Her får hun 4 måltider med vanlig mat hver dag. Frukt får hun ved siden av. Og så ammer jeg mellom måltidene, før hun skal sove. Hun får vann til maten. Gir ikke mme. Jeg ga frukt som et eget måltid før, men nå får hun mer annen mat, og frukt etter måltidet som regel. [:D]

Back
Topp