Dere som ammer liggende på natta...

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
...hvordan raper dere ungen? Setter dere opp? Det gjør jeg, men føler at jeg da like gjerne kunne satt meg opp for ammingen også :p

Hehe setter opp mannen for rap og bleieskift :-P

legger ham på magen oppå meg mens jeg ligger.. men kun hvis den plager han.. som regel spiser han så greit uten å svelge luft om nettene så jeg slipper faktiskt unna raping..

Raper ikke. Bare sover videre begge to vi :)

Hun raper ikke vanligvis. Har slutta med å amme liggende nå, men da jeg gjorde det sovna jeg stadig vekk. Og våkna men en våt flekk i senga av puppen som lakk.

Raper bare når jeg har ammet sittende:)
Som regel sitter vi på ene siden og ligger på andre, hun sovner alltid når vi ligger, så da vil jeg ikke vekke henne:)

Jeg trodde jeg måtte prøve å få han til å rape uansett haha, fått dårlig samvittighet de gangene vi bare sovner begge to :p Nå vet jeg at jeg ikke trenger det, han sovner så mye bedre når vi har "glemt" det og da er det også mye enklere å putte han tilbake i babynestet i sengen hans :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Raper ikke hvis jeg en sjelden gang ammer liggende:).. Gjør ikke det når jeg sitter og ammer på natten heller, når jeg tenker meg om.. Men går ofte å skifter ei bleie etter amming, så hender det kommer en rap på veien da:p

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

For det meste så blir det ingen raping på natta.
Men, når det er raping så setter jeg meg opp eller får mannen til å rape lillemann og legge han i senga si.

Haha, prøvde å la oss sove forbi rapingen i natt, men ble myyye gulping i stedet :p det kan jo også være at hun spiste mer enn normalt når jeg plutselig sovnet med puppen i det fri, men allikevel, hehe. Får se hva vi prøver neste natt :)

Raper ikke :) hun sovner stort sett på puppen så da drar jeg samsovingsmadrassen tilbake i senga hennes og lar henne sove videre :) (har sprinkelsengen helt inntil vår med den ene siden ned så madrassene er i lik høyde :)

Misunnelig på dere som ikke må rape babyene! Hun her kan sovne etter mat men når jeg legger henne i nestet uten å rape varer det i maks ti min så griner hun og må opp og rape.. Så prøver å gjøre meg ferdig m raping men ender ofte med at vi begge sovner når jeg sitter og holder henne oppå meg;)

Jeg legger han på magen på brystet mitt mens jeg fortsatt ligger hvis jeg er for trøtt til å sette meg opp.
Gjør det etter at han har spist på den ene siden.
Men bare hvis han ikke sovner ved puppen, da lar jeg han sove videre. Hvis han ikke sovner etter den ene siden, blir han rapet og får mat på andre siden, og da sovner han nesten alltid.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Satt meg alltid opp for raping. Måtte uansett bære barnet bort i egen seng :)

Lille her sovner med puppen i munn om natta så da raper henne ikke. De få gangene hun ikke sovner helt sitter jeg med henne over skulderen, vugger og stryker på ryggen :)

Fra Tutdelafrut- stolt mamms til ett lillegull

Back
Topp