Dere som ammer\har amma..

iNiMa

Forumet er livet
Jeg tenkte jeg skulle pumpe et lite lager,vi har som mål å få til en kjærestekveld med kino en gang i fremtiden![:)] lillemor brekker seg bare av mme og jeg har mer enn nok melk!

Når på døgnet er det lurest å pumpe seg da?
Hun har ganske grei kveldsrutine allerede, legger seg mellom 19-21 og sover da lenge, alt fra 02.00 til 08.00!
Skulle jeg ha pumpet på kvelden da?

det er minst melk i brystene om kvelden, og mest på morgenen/dagen.
Men du kan fint pumpe litt på kvelden, og blande sammen med noe du pumper på morgenen/dagen.
Den melken som kommer på kvelden er i mindre mengde, men mye fetere enn morgenmelken[:)]

Det er minst melk på kvelden, men den er i gjenngjeld fetere., Jeg pumpa på kvelden for å holde produksjonen oppe[:)]

jeg pumpa på morningen, hadde mest melk da:D

ORIGINAL: ice

Det er minst melk på kvelden, men den er i gjenngjeld fetere., Jeg pumpa på kvelden for å holde produksjonen oppe[:)]

Takk for svar!
men om jeg pumper meg rundt kl 23 så har jeg vel mer enn nok melk enda om hun våkner i 02 tiden for mat?
hun spiser ikke så mye på natten,bare en liten skvett..

Jeg er så redd for at om jeg pumper meg så er det ikke nok til henne om hun våkner men vet jo de "fyller seg opp" ganske fort etter...er jo greit å pumpe på kvelden om det hjelper produksjonen om hun sover lenge også da[;)]

ORIGINAL: Nina*Pina

Takk for svar!
men om jeg pumper meg rundt kl 23 så har jeg vel mer enn nok melk enda om hun våkner i 02 tiden for mat?
hun spiser ikke så mye på natten,bare en liten skvett..

Jeg er så redd for at om jeg pumper meg så er det ikke nok til henne om hun våkner men vet jo de "fyller seg opp" ganske fort etter...er jo greit å pumpe på kvelden om det hjelper produksjonen om hun sover lenge også da[;)]

Tror ikke du trenger å være redd for det[:)] Har jo 3 timer på å fylle opp[;)]

Back
Topp