Dere som akkurat har fått positiv test

Februar18

Glad i forumet
Hadde dere menssmerter, murringer, stikkninger i nedre del av magen ca 1 uke etter EL??
Eg går å kjenner etter ALLE symptomer, men har ikm 29. juni....og de siste dagene har eg hatt mye menssmerter...som om mensen er rett rundt hjørnet og en del stikk!
Husker ikke om det har vert slik de andre syklusene...men tror ikke det!

Hei!
Jeg har ikke fått positiv test, men har hatt menssmerter og murringer ca en uke etter el, har ikm 28 juni... Så krysser fingrene for at det er et godt tegn for oss :) 

min test er veldig svak, tok den i dag - men de sier en test er en test.
Jeg tok test rett og slett for at jeg IKKE har hatt noen symptomer. jeg får det på menstrasjon også, å det har jeg ingen symptomer på heller, å dermed tok jeg en test. Føler meg sånn symptommessig ikke gravid i det heletatt. eneste jeg har bitt merke i, er at jeg er trøttere..

Oj spennende!! Krysser fingrene for oss :D Tenkte å teste i helgen...søndag....men redd det blir testing både fredag og lørdag også!! Er jo en evighet til søndag :P

goodASmama skrev:
min test er veldig svak, tok den i dag - men de sier en test er en test.
Jeg tok test rett og slett for at jeg IKKE har hatt noen symptomer. jeg får det på menstrasjon også, å det har jeg ingen symptomer på heller, å dermed tok jeg en test. Føler meg sånn symptommessig ikke gravid i det heletatt. eneste jeg har bitt merke i, er at jeg er trøttere..

haha, det er jeg åå... la med 20.30 med sønnen min igår jeg :S trøttttttttt ja..

LilleGutten/Spire2011 skrev:
Oj spennende!! Krysser fingrene for oss :D Tenkte å teste i helgen...søndag....men redd det blir testing både fredag og lørdag også!! Er jo en evighet til søndag :P

Skjønner godt at du ikke klarer å vente... allerede tatt 3 jeg :/

Jeg hadde el forige torsdag, og masse menssmerter etter det, stikkinger og sting-lignende smerter. sa til min mann i går at jeg ikke trenger noe test,,,,,vet eg er gravid. men nå er jeg litt nervøs for at jeg kanskje bare kjenner litt for godt etter.:S

Ja er det eg er redd også! Tror eg bare kjenner veldig godt etter...og at de tingene eg kjenner egentlig alltid er der, bare at eg ikke har registrert de da vi ikke var prøvere :P
JAJA!! Time will show!! Spennende :D

Jeg hadde en liiiten blødning på søndagen. Syntest det var merkelig siden jeg alltid pleier ha utrolige menssmerter før mensen kommer. Men det ble bare med noen dråper før det ga seg, så det var nok en festeblødning.
Men på mandagen begynte jeg å få stikninger og mens-lignende smerter. Men husker jeg hadde det sist og. Helt frem til jeg var rundt 6-8 uker på vei. Tok test midt på dagen på mandagen, siden jeg er veeeeldig utålmodig av meg og testene i fra billigtester kom i posten så passet det perfekt. 2 tydelige streker lyste mot meg, ble ganske så paff siden det ikke var morgen urin + det var 1 dag før en test kan bli positiv stod det på min side her inne. Ønsker deg lykke til med testingen :)

Måtte ta to tester i dag for å se at det faktisk var virkelig. Begge testene viste poitivt :) er ganske ny på forumet og ser frem til å være her i tiden fremover.

gratulerer så masse :D åååå så sjalu jeg asså ! :D

Takk :D er jo utrolig spent da, dette er første gang. Så tiden fremover kan interessant. Mye som skjer regner jeg med...

Du får ha lykke til, så krysser jeg fingrene for deg :) alltid spennende å se hva den viser ;)

Er det noen av dere som vet om det allerede er skadelig for embryoet at man spiser ikke gjennomstekt kjøtt? Er 4 uker og 4 dager på vei :)

jeg tok en test i går morges fordi jeg følte meg så oppblåst å d har stikket i magen i en uke, tekte ikke så mye over det:) Tok en test å gikk å lagte meg frokost og gikk på badet og der var det to streker!! fikk helt sjokk gleder meg til tiden fremmover:) håper dette går bra:)

Gratulerer  kjenner følelsen. Ikke lenge siden jeg heller fikk positivt svar. Så tiden fremover blir kjempe spennende. Lykke til videre

Takk for det:) tror ikke du skal spise noe kjøtt som ikke er gjennomstekt når du vet du er gravid, selv om d bare er 4 uker på veg:) bedre føre var:)

Ja jeg har hatt menssmerter og murringer i en uke ca. Og stikninger når jeg reiser meg fort f.eks. Håper det gir seg snart, husker ikke at det var så ille sist.  :S

Da dropper jeg rått kjøtt fremover :) men hvordan får dere disse "kalendrene" som teller hvor langt dere er på vei? Prøvd å finne ut, men får det ikke til jeg... gjør helt sikkert noe galt.. hmm..

Back
Topp