Dere som åpner døra i kveld

Tanketrollet

Forumet er livet
Hva sier dere når dere åpner?

"hei, så fine dere var da!" *legger godis i kurven* "vær så god, god tur videre".

er det noe spesielt man skal si?

Sier ikke noe annet enn "Her var det mange fine små monstre. La oss se hvor mange det er?" og teller høyt...

Så fine, så skumle- gir godteri- og ønsker de en morsom kveld. De LYSER jo opp når man skryter av kostymene 

3xS skrev:

"hei, så fine dere var da!" *legger godis i kurven* "vær så god, god tur videre".

hehe, nei, jeg vet ikke hva jeg skal si, så tenkte å høre hva dere sier.

sier noe ala: uææh så skumle monstre /fine prinsesser osv

*gir en sjokkismynt hver'

god tur videre! 

Uæææææ! Så skumle dere var! Nå får jeg ikke sove i natt altså!
Dere vil vel ha litt godteri?

(På trøndersk:P)

Tror nesten ikke jeg har sagt noe jeg, bare slengt oppi godisen mens mannen har holdt fast bikkja.

Tøsa skrev:
Uæææææ! Så skumle dere var! Nå får jeg ikke sove i natt altså!
Dere vil vel ha litt godteri?

(På trøndersk:P)

Er du trønder???

Ooooi, her var det mange små skumlinger! Spør hva de har kledd seg ut som, osv
Og spør hva som skjer viss jeg tar "knep"? 
Nå må de bare komme, jeg sitter her med snop langt oppover øra!

Wæææææææææææ dra hjem ditt spøkelse! Hehe nei da! Jeg sier wææææ så skumle! Eller søte. Og så kommenterer jeg hvem de skal forestille. Og de prater gira med og sier mye rart, så de får meg til å le (etter de har gått da) så får de småtterier oppi bøtta si.

Samme som dere andre, har skrytt av kostymene deres. En måtte jeg be ta av maska da, for snuppa ble litt skremt. Men når hun så han uten maska var det greit, da sa hun bøøø også :)
Nå er vi tom for godteri da, for mannen ga kjempemasse til hver når han åpna døra.

Miriel skrev:
Samme som dere andre, har skrytt av kostymene deres. En måtte jeg be ta av maska da, for snuppa ble litt skremt. Men når hun så han uten maska var det greit, da sa hun bøøø også :)
Nå er vi tom for godteri da, for mannen ga kjempemasse til hver når han åpna døra.

Samme her. Tok meg en Nox selv, så slukte jeg lyset og gikk inn til pcen heller.

3 åringen lurte på om de kom igjen imorgen og....

3xS skrev:

- Oi, dere var ikke... mye pene!!!! 
- Så fine dere er da!!:D 
- Har dere fått mye snop? 

Back
Topp