dere smartinger

tuppetupp

Gift med forumet
noen som har gode forslag til hva jeg kan ha med/kjøpe av leker/underholdning til snuppa når vi skal på 5,5 timer lang flytur?[8D] ho er 1,5 år[:)]

ser for meg at det kan bli noen travle timer uannsett da men[:D]

ORIGINAL: fjerdemam

ikke gi henne cola på tåteflaske!!!

oy, det har jeg ikke tenkt på, takk for tippse[;)]

Bærbar dvd spiller med favoritt filmen ( reddet oss når vi kjørte 10 timer i bil [&:] )
Favoritt bamsen
Kosekluten
Små bilde bøker
Guttene mine er 20 mnd, og her er det fisher price figurer som er favoritt lekene for tiden..

jeg har vært i NY med snuppa. tok en toalettveske og fylte den med noen kjente og kjære ting, og noen spennende ukjente ting. (som jeg kunne kaste etterpå) feks en skje, sugerør, småleker, klosser, dukke ol.  eller viktig å huske flaske(hvis hun bruker det) tutekopp el. og nesespray. gi ved letting og landing. husk kosebamse og litt kjeks/frukt, så går det nok så fint, vesla mi merka ikke engang når flyet landet på JFK, hadde aldri trodd det var så lett å fly med barn:)

ORIGINAL: lykkeligmamman

jeg har vært i NY med snuppa. tok en toalettveske og fylte den med noen kjente og kjære ting, og noen spennende ukjente ting. (som jeg kunne kaste etterpå) feks en skje, sugerør, småleker, klosser, dukke ol.  eller viktig å huske flaske(hvis hun bruker det) tutekopp el. og nesespray. gi ved letting og landing. husk kosebamse og litt kjeks/frukt, så går det nok så fint, vesla mi merka ikke engang når flyet landet på JFK, hadde aldri trodd det var så lett å fly med barn:)

takk for tips[:)] har tatt fly med henne før, da også 5 timer, da gikk det heelt fint, merka ingenting på henne ang øretopp osv..men da var ho 8mnd da, så ikke så rastløs[:D]

ET GODT TIPS: Ikke dra frem flere leker samtidig. Hvis hun sitter rolig med en leke, ikke begynn å vis henne de andre. De kan komme godt med når hun begynner å bli rastløs og lei av de lekene hun allerede har sett. Og nyt hvert sekund hun sitter i ro, for selv om du bare prøver å være snill og vise henne noe i et blad eller lignende, kan situasjonen fort snu til det værre! hihi..ikke bare bare å fly med små barn[8D] Vi har flydd 3 ganger til mexico med snuppa..11 timers flytur...[8D]

ORIGINAL: Løveunge05

ORIGINAL: Tøfflusa

puslespill (enkelt) tegnesett, en morsom bok, noen småleker...
flyselskapene pleier også å ha en liten gaveboks på flyet?

Ikke alle har den gaveboksen, men hun får ikke den siden hun ikke er 2 år og har eget sete.

Ta med noe hun liker hjemmefra - noe fra kjøkkenskuffen kanskje?

Vi har fått noe hver gang vi har flydd utenlandsk med snuppa, selv om hun var under 2 [;)]

Back
Topp