Dere smarte damer

ajasto

Forelsket i forumet
Vi skal ha konfirmasjon igjen i mai og han som skal konfirmeres får da selvfølgelig velge farger selv. Han ønsker svart og orange.(Skrives det ikke slik?)[8D].
MEN det jeg lurer på er: svart er enkelt å finne diverse i, men orange derimot er vanskelig syns jeg. Det skal jo ikke være mye da men en dæsj med orange liksom. Nei uff er det noen som har ideer til meg? Klarer ikke helt se for meg ett bord med de fargene for jeg finner ikke noe som matcher.......hvordan skal de fargene der kombineres? Bør vel kanskje legge til en slags blåfarge, men da blir det så mange farger at det blir ikke stil over det. What to do?[&:]
Sist var det blått det gikk i.

Synes det hørtes kult ut med svart og orange! Ligger et lysstøperi noen timer unna her og jeg vet de bruker å ha nydelige lys i orange, og noen er pyntet med svart/shimmer nederst. Kommer jo ann på hvor mye du vil bruke de fargene i pynten. Skal du bestille blomster er det jo masse fine orange blomster. Du kan ha orange duker med sort organsaløper på midten eller motsatt.Evt bordkort i de fargene, og da er det kanskje nok pynta? Sorte lysestaker er jo lett å finne, da kan du ha orange lys i de.

http://www.loiten-lys.no Ikke de som ligger her, men de har mye av de samme lysene..

Ja tror det blir bra bare jeg klarer å kombinere fargene riktig. Hørtes stilig ut med sånne lys. Rundt om her finner jeg knapt nok orange kubbelys. [&:] Klarer ikke helt bestemme meg for om bordkortene skal være svarte eller orange heller. Søsteren min hadde svarte bordkort sist. Det var knall stilig.
Mange fine blomster i orange, heldigvis. Fy flate så fine dem var de personlige lysene på den nettsiden. Det var stilig.[8D]

I Black Design-butikkene har de ofte hatt orange lys, servietter etc.. Og nå i høst vil det nok være en del orange overalt.. særlig nærmere Halloween..[:D]

Du finner svart stæsj.. og så har du organge blomster????[:D]

Jeg tror de har oransje flytelys på Nille, og så kjøper du oransje gerbera, og så har du dem sammen med lys i vann på bordet. Kanskje finnes det også sånn oransje pynteglitter (eller sånne vevde løpere i metervare, sånn papiraktig, finnes gjerne sammen med scrappe- og hobbyting på bokhandel, lekebutikk eller liknende)

Er tøffe farger sammen det.Nilla har de fargen
Er et lite tips jeg har tatt fra ei som gifter seg til helga.
De skal pynte slik

Ååå så fint det var silje a. Tusen takk for mange gode tips folkens. Har så lyst å få ting klart før det nærmer seg da jeg "nedkommer" i januar hehe.[:D] Regner med det blir nok å gjøre da.
Fant sånn organsa løper på nettet. Hva blir finest? En orange med noe svart pynt på eller svart med noe orange på.......

ORIGINAL: ajasto

Ååå så fint det var silje a. Tusen takk for mange gode tips folkens. Har så lyst å få ting klart før det nærmer seg da jeg "nedkommer" i januar hehe.[:D] Regner med det blir nok å gjøre da.
Fant sånn organsa løper på nettet. Hva blir finest? En orange med noe svart pynt på eller svart med noe orange på.......

tror jeg hadde gått for orange med svart pynt på, lett for at det svarte blir for dominerende tror jeg... eller jeg vet ikke. Kan ikke konfirmanten få velge?

Back
Topp