Dere skjønner tegninga....

neeei[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] så trist[:(]

åååå nei!! nå renner tårene her. ta vare på hverandre! Og håper du er raskt tilbake på ett av forumene!

Stor varm klem

ORIGINAL: *Carine*

åååå nei!! nå renner tårene her. ta vare på hverandre! Og håper du er raskt tilbake på ett av forumene!

Stor varm klem

ORIGINAL: *Carine*

Stor varm klem

[:(][:(][:(][:(][:(]
Sender deg mange trøsteklemmer! Håper du kommer inn på ett nytt terminforum om ikke så altfor lenge... Ønsker deg lykke til!!!

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Så trist, Wembie [&o]
Ta godt vare på hverandre framover

sign

Huff[&o]

neeei, so trist[&o]
sender deg maange trøsteklemmer!!
og so satsa vi på at du kjem mykje sterkere tilbake neste gang!!!
ta godt vare på deg sjøl!

ORIGINAL: *Knøttet*

Sender deg mange trøsteklemmer! Håper du kommer inn på ett nytt terminforum om ikke så altfor lenge... Ønsker deg lykke til!!!

[:(]

Åhh[:(][:(]
Jeg veit ikke hva jeg skal si[:(][:(]
Gråter noen tårer! Det skulle jo ikke ende sånn!

Mange mange klemmer fra meg!

ORIGINAL: *Knøttet*

Tusen takk alle sammen...det varmer at dere tenker på meg....

Humøret svinger fortsatt veldig....men jeg kjemper for å holde tårene tilbake...vi har guttene til sambo denne uken (50/50) og ettersom de ikke visste noen ting, vil jeg at det skal forbli sånn...Men det er vanskelig....føler meg så tom på en måte...lei meg...også så redd for at det skal være noe galt...mye følelser jeg ikke er helt i stand til å takle akkurat nå...Trodde det skulle gå så mye bedre denne gangen her...det føltes så mye mer riktig...men slik gikk det altså ikke....

Får satse på at alle gode ting er 3 da....forhåpentligvis....

Back
Topp