dere skal kose dere med i kveld?

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
skal lage wok med strimlet svinekjøtt, nudler og grønnsaker pluss litt sterk saus til meg og min kjære nå i kveld [:)] mmmm...

ble nydelig høstvær her i løpet av dagen. vært og virkelig GÅTT i byen. Parkerte øverst i Bogstadveien og gikk hele veien ned til slottet - videre til Karl Johan og heeeele veien opp igjen. Dere som er litt kjent vet at det er jo et lite stykke det da [;)] litt stolt av å orke. vondt å gå opp igjen til bilen fra Karl Johan, men er vel bare bra å bevege seg, med tanke på å evt. få i gang noe [8D]

var på kafe også.. koselig! men sprakk på en irriterende "pen, bedrevitende dame". hormoner i høygir ja!
Var få ledige plasser på kafeen, men jeg fann et bord som ingen satt ved. i ene stolen lå en papirpose, så regnet med at det kanskje var opptatt likevel.. MEN posen så så tom ut, lettet på den, og ja, den var tom, så regnet da med at det var ledig likevel.. Da kom DEN sure damen løpende til og kjeftet.. "at jeg kunne være så frekk, så jeg ikke posen?".. "joda" sa jeg, "men den er jo tom så jeg regnet med at de som hadde sittet her hadde latt den ligge igjen, beklager, vi skalflytte oss.." - og hun : "så frekk du er , sjekker om posen er tom, nei det er virkelig frekt gjort, at du kunne finne på... blablabla..". Så sprakk jeg!!! hehe... men til pass for henne.. ikke vits å være så frekk når jeg beklager meg med det samme og flytter meg.. jaja.. hehe.. ble langt dette.. men fikk sjekket graviditets hormonene litt i allefall. kjæresten min smilte godt av meg, synes det var knall å si tilbake til denne bedrevitende "penfruen" [8D]

nei.. nå skal det lages mat her!
etterpå blir det vel sofaen og tv kos.. hmmm.. går det noe spennende på tven i kveld mon tro?

Jøss, for ett menneske hun hørtes ut å være!! Surmegge [;)] Kult at du sa i fra [:)]

Her blir det snart pizza og så skal vi se fotballkamp...glimt - tromsø. Vi kjøper den på nettet og ligger i senga og ser. Koselig [:D]

Vi har vært i dyreparken idag, og nå spiser vi  pizza før Marie skal legge seg..:) Seinere i kveld skal vi bare slappe av, se på tv, data og kanskje ha litt kvalitetstid? blir som oftes til at vi sitter i hver vår sofa og glor.. hehe

Tror det blir Pizzabakeren her på oss, finne en skikkelig sterk en[:D]! Jeg som pleier å elske å lage mat, kunne ikke falle meg inn å bruke tid på kjøkkenet for tia..skjønner ikke hvorfor, kanskje fordi det er så ufattelig kjipt å rydde inn etterpå..[:'(] Sambo er ute å jobber hele tia, så føler ikke for å forlange så mye av ham heller....... Eller har jeg handla inn de to nye eventyrposene med sjokolade[:D]! Og hubba bubba, looove it!!

Så bra at du sa i fra mlinn! Det fortjente hun absolutt! Makan til oppførsel! Og så flink du har vært i dag, skikklig trimdag[:)]

Nå er sambo i gang med å lage hjemmelaget pizza til oss, mmm[:D]
Ellers så blir det vel avslapping i sofaen med film og tv resten av kvelden tenker jeg, og masse chips og sjokolade, nam[;)]
Har egentlig sløst bort hele dagen med å ikke gjort noenting i dag! Stod ikke opp før halv 2 da, siden jeg ikke sov noe særlig i natt, så har vært helt ødelagt. Har gjort litt husarbeid da, men det er det eneste fornuftige jeg har gjort..

Her blir det kruttsterk nachos... Å sengekos til kvelden.. Håper det får fart på sakene.
Har i tillegg gått en tur med hunden idag og spist grøt med masse kanel.

Tøff du er som sier ifra... [:D]

Uff for en fæl og uhøflig dame du møtte på *mlinn* Kjenner godt jeg hadde eksplodert på ho jeg også!! Med eller uten gravid hormoner[:D][:D]

Idag har jeg sovet en del desverre, hadde søvnproblemer i natt med halsbrann fra helv...[:@][:@] Så jeg har vært kjempe trøtt idag. Men vært på apoteket og kjøpt galviscon tyggetabletter. De smakte grusomt, men må gi de sjanse ikveld når jeg legger meg igjen.

Ellers planer for kvelden er bare slappe av foran tv med litt digg. Mannen min er borte på plattformen sin for 10 dag på rad nå, kommer hjem på onsdag. Og 8 åringen min er bortreist, så det er bare meg ikveld.. Så håper jeg på mer energi imorgen til å gjøre litt husarbeid.[:D]

ja, hun fortente virkelig å høre det tilbake. At det går an å være så frekk som henne.kan ikke ha det særlig godt med seg selv. hun var jo klar til å angripe før jeg rakk beklage oss. hadde ikke satt oss i stolene ennå, stod bare klare til å sette oss. Godt å klare si i fra, er ikke like tøff normalt, men nå sitter heldigvis de gode replikkene løst [;)] ros til hormonene for en gang skyld!

mange koselige planer dere har i kveld!

Så kos med kjøretur da Annika. Herlig for deg å ha kjæresten hjemme nå etter at han har vært vekke så lenge med jobben. [:)] kos dere masse sammen dere tre!

Virker som det er mange som skal kose seg med pizza ikveld.. mmmm.. fikk lyst på selv, hadde det ikke vært for at vi nå sitter her stappmette etter wok middag. [:)] KOS DERE MASSE MED LØRDAGSPIZZAEN!!!

Godt det er mange som får prioritert sove litt ekstra nå. viktig før fødselen!!! er ikke lenge til vi alle har små nurk nå... klarer ikke vente.....

skulle gjerne kjent litt mer i magen nå altså, men ikke mye murring ennå.. "kom rier kom!".. [;)]
er ikke ofte jeg VIL ha det vondt..

Kos dere videre med kvelden!!!
her er det "vil du bli millionær" på tven nå og kjæresten har klart å dra med seg dyna inn i sofaen..klarer selvsagt irritere meg over DET også [8D] nå får jeg gi meg!!!

Back
Topp