Dere skal idag?

**Ole brummm**

Elsker forumet
Her er formen ikke så bra og magen har blitt hard! Er ikke det litt tidlig? Er 5+5.
Så har lagt meg på sofaen med film :)
Ellers så får vi se hva dagen bringer.
 
En sløv dag her å. Er så trøtt og sliten. Lovte broren min å dra på festen hans i kveld, så må nesten ta en tur på den.
 
Har kjørt sønnen min i bursdag til en i bhg, så nå sitter jeg bare hjemme i sofaen og slapper av litt og venter på at han skal hentes igjen! En deilig slækk lørdag, men må jobbe litt seinere i dag også (hjemmefra)
 
ligger i sofaen,har blitt forkjølet,har spurt på apoteket om medesiner for ikke lov til noe så jeg må holde ut,ufff kansje skal gå ut litt å få meg frisk luft,etterpå lage litt mat og senere dra litt til mama fordi orker ikke ligge i senga når jeg er forkjøla da blir jeg bare være.

ønsker alle sammen en fin da :) :)
 
Har at besøk av to venninner med barn, så vi har kost oss masse :) Snør i dag, så vi blir nok inne resten av dagen også :D
 
Til nå har jeg vørt superkvalm og holdt meg under teppet på sofaen.. men nå kaller jobb.. Gleder meg til klokka er ti i kveld og jeg kan legge meg på sofaen igjen..:p
 
Jeg og eldstemann har kost oss sammen på senteret idag, og nå har vi huset for oss selv :) Da er det Jordmødrene på lap-top for mor, og Netflix kids på ipad for han ;) Samboeren er på jobb, og minstemann er på overnatting hos besteforeldre i helgen :)
 
Jeg skal slappe av på sofaen- og nyte kvelden! får storebror hjem fra pappan på mandag- så da blir det full rulle igjen :) Kvalmen tar på- så får se hvor mye av lørdagsgodtet som blir spist!
 
Jeg ble dratt med på babyshop av min svigerinne for å kjøpe dåps gave og hamstret med meg kataloger om vogner :) nå skal det leses ♡
 
Jeg ble dratt med på babyshop av min svigerinne for å kjøpe dåps gave og hamstret med meg kataloger om vogner :) nå skal det leses ♡
DET er stas det ❤ jeg har hatt en emmaljunga-brosjyre gjemt under senga siden vi kuttet P-pillene i februar :p
 
DET er stas det ❤ jeg har hatt en emmaljunga-brosjyre gjemt under senga siden vi kuttet P-pillene i februar :p
Blir nok emmaljunga her ♡ den vogna er så fin og de fleste venninnene mine har den og er veldig fornøyd. Praktisk og fin vogn ♡ bor på landet så trenger en praktisk vogn :D og helst lufthjul ;)
 
Jeg har hatt mange vogner i min karriere som mamma, men den eneste jeg angrer på å ha kvittet meg med var emmaljungaen.. Så her blir det garantert en NYDELIG Mondial ❤
 
Back
Topp