Dere ser streken dere også?

Topprisen

Gift med forumet
Kan ikke skjønne om jeg ikke er gravid, alle testene jeg tar er jo sånn..Bortsett fra Preg testen da[>:]

Denne testen tok jeg klokka tre i dag, veldig dårlig bilde da[8|] æsj...

Jeg ser en strek jeg, men skjønner ikke helt. Sier legen du ikke er gravid eller? Jeg orker ikke bla meg bakover i alle sidene med tråder ;)
Når var IKM da? :)

Ser to streker ja.. Men er du fremdelses usikker, lønner det seg å anskaffe en digital test=)

ser streken ja.. rart at de andre testene ikke slår ut.

Du må jo være gravid! det er jeg sikker på!
Sier gratulerer jeg![:)]

ORIGINAL: Trone

Jeg ser en strek jeg, men skjønner ikke helt. Sier legen du ikke er gravid eller? Jeg orker ikke bla meg bakover i alle sidene med tråder ;)
Når var IKM da? :)

Jeg har kun hatt mensen 2 ganger etter at jeg fødte så jeg har egentlig ingen stabil syklus, men siste syklusen var på 32 dager og i dag er jeg da 8 dager over ikm.. Null tegn til at mensen skal komme og føler heller ikke at den kommer..

Jeg har ikke vært hos lege enda, men skal ta en digital cb på søndag og håper den viser positiv, hvis ikke bestiller jeg legetime..

Har nå hatt ca 10 positive tester siden mandag, men en test som heter preg viser negativ (tok den i går, samtidig som en annen test viste positiv[&o]) Forvirra![:'(]

ORIGINAL: Aline

Tror jeg ville tatt en CB, jeg... stoler ikke helt på den der preg greia... Er jo tydelig at du er gravid - den er jo dønn positiv den testen på bildet!!! [:)]

har du erfaring med preg testene?

ORIGINAL: solstråla84

Du må jo være gravid! det er jeg sikker på!
Sier gratulerer jeg![:)]

Takk, men tørr ikke rope hurra før jeg får et 100% sikkert svar[;)]

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Tror jeg ville tatt en CB, jeg... stoler ikke helt på den der preg greia... Er jo tydelig at du er gravid - den er jo dønn positiv den testen på bildet!!! [:)]

har du erfaring med preg testene?

Nei, må vel si at jeg aldri har vært borti de før... men jeg har veeeeldig god erfaring med de billigstrimmlene... [8D][:)]

Og siden du sier at en blir positiv mens den andre blir negativ, så er det faktisk kun en logisk forklaring... Den negative trenger mer HCG for å slå ut...

NEKTER å tro at så mange av de strimlene tar feil!!! [;)]

Har sett en sånn oversikt engang over sensitiviteten til diverse tester... skal se om jeg finner den igjen!! [:D]

Edit: fant den inne på pernille.info, men Preg testene stod ikke på den.. [>:]

Tusen takk for at du sjekket opp[:)] Kanskje preg testene er ny på markedet?`aldri hørt om den jeg heller før jeg så den på apoteket[8|]

Jeg syns også det er rart at så mange strimmlene er positive og den negativ.. håper du har rett ihvertfall[:)]

Jeg ser streken jeg. Rart at den andre testen ikke slår ut. Kjøp en CB test du. Jeg brukte den som viser kryss og den var lett å forstå. Syns at du burde ta en tur til legen hvis det spriker fortsatt. Der kan de jo ta en blodprøve å se hvor mye HCG det er i blodet.
Lykke til med testingen.

Eg kjøpte ein på apoteket og der stod det skrevet GRAVID[:)]

La mannen din ta en av testene som viser positiv da[;)]

Back
Topp