Kan ikke dere fortelle meg hvor mange drink-enheter (drinker, vin, øl, cider) dere beregnet per gjest ETTER kaffe avec? 4? 5? 6? 7? How many? Vi tenker 1 glass velkomstdrink, 1 glass hvitvin til forrett, 2 glass rødvin til hovedrett og 1 glass cognac/baileys til kaffien. MEN, så kommer det sykt vanskelige regnestykket til festen. Kanskje dere som har vært i bryllup husker hvor mye dere drakk etter kaffien også? [8D]
Har vridd hodet mitt hundre ganger nå, og får det bare ikke til å gå opp. Og det verste av alt er at dette ikke er det vanskeligste. Det vanskeligste kommer jo når jeg skal finne ut hvor mye vi skal kjøpe av HVA. Har fått noen pekepinner fra bartenderen vår, men jeg er fortsatt stuck der jeg har vært de siste ukene.
Har vridd hodet mitt hundre ganger nå, og får det bare ikke til å gå opp. Og det verste av alt er at dette ikke er det vanskeligste. Det vanskeligste kommer jo når jeg skal finne ut hvor mye vi skal kjøpe av HVA. Har fått noen pekepinner fra bartenderen vår, men jeg er fortsatt stuck der jeg har vært de siste ukene.