dere rugere...

pantera

pantera
Hvordan går det med dere?
har dere nå symtomer?
jeg er bare veldig trøtt,men jeg regner med det er utrogestan som er årsaken.
er dere veldig utålmodig mot test dato?
jeg har test dato 20juni og det er på svigermors 60 års dag.
det hadde vært gøy å testet positivt å kunne gi henne en spesiel bursdags gave,som ingen andre har å gi henne.

ønsker alle rugere lykke til :wav

Det går bra:-D på rugedag 6! Har masse symptomer!! Krysser fingrene for at dette er mnd for oss :-D:-D

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app

Rugedag 5, trett og kjenner en del murringer innimellom! Slitsomt å gå på utrogestan.
Ligger du en halvtime etter hver pille?

Har testdato 18 juni! :-)

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app

Rugedag 5, trett og kjenner en del murringer innimellom! Slitsomt å gå på utrogestan.
Ligger du en halvtime etter hver pille?

nei,skulle gjerne ha gjort det,men det har jeg ikke mulighet til pga jobb og at jeg har ei lita aktiv frøken som skal ha oppmerksomhet mye av tiden.

synes du det er litt vanskelig å få utrogestan på rett plass?
sist gang jeg brukte det så plagdes jeg så innmari,så jeg fann ut at jeg kjøpte meg canesten pakke med innføringshyllse og det fungere veldig bra for meg værtfall.
å det går kjempe fort å få de på plass og langt nok opp.

håper virkelig at det blir klaff for oss alle. ;)

nei,skulle gjerne ha gjort det,men det har jeg ikke mulighet til pga jobb og at jeg har ei lita aktiv frøken som skal ha oppmerksomhet mye av tiden.

synes du det er litt vanskelig å få utrogestan på rett plass?
sist gang jeg brukte det så plagdes jeg så innmari,så jeg fann ut at jeg kjøpte meg canesten pakke med innføringshyllse og det fungere veldig bra for meg værtfall.
å det går kjempe fort å få de på plass og langt nok opp.

håper virkelig at det blir klaff for oss alle. ;)
Så du bruker en sånn nå? Plages veldig, føler fingern er for kort :p Haha!

Har liggende en pakke med crinone, kanskje jeg skal prøve å få en sånn sak til :)

Så du bruker en sånn nå? Plages veldig, føler fingern er for kort :p Haha!

Har liggende en pakke med crinone, kanskje jeg skal prøve å få en sånn sak til :)

jepp,jeg fannt ut at det var likså greit å kjøp en slik en med en gang. ;)

Har testedato 18 juni :) men ingen symptomer. Går på progynova, Lutinus og Albyl så håper at den ganger går :) har prøv nå i tre år å begynner å bli veldig utålmodig ;) lykke til!

Back
Topp