Dere ROCKERING folk (dere som har)

• Trådstarter Trådstarter sjæfsTRØLLET
  • Opprettet Opprettet
S

sjæfsTRØLLET

Guest
Ser dere prater så mye på rockeringer!

Skjønt at dere bruker det for å stramme opp og bli mindre rundt hoftene? (misforstått??)

Noen kjøper ring med vekter(fordi den er enklere å holde oppe???) og andre bruker helt vanlig rockering!

Spørsmålet er: Er det samme hvilken man bruker?  Er det egenlig mer effekt med den med vekter??? Blir jo samme bevegelse uansett[8|]

Har ikke tenkt å kjøpe, men begynte å tenke på om den med vekter er litt "kaste penger ut vinduet"[:D]

.....og får jo lyst til å prøve å rocke igjen ettersom jeg hører mange har mistet "taket" siden de var små[8|][:D](Kan ikke skjønne at jeg ikke er verdensmester lenger[:D])

Jeg tror den med vekter er bedre da den er tyngre å holde oppe også.. Det er det de bruker på sånne treningssentre hvertfall[;)]

Venter spent på å få min i posten[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg tror den med vekter er bedre da den er tyngre å holde oppe også.. Det er det de bruker på sånne treningssentre hvertfall[;)]

Hva hjelper den på da? Får man strammere mage? Jeg vil ikke gå ned i vekt, men kunne tenkt meg en fin mage. hehe.

ORIGINAL: Star¤

ORIGINAL: ~Anni87~

ORIGINAL: Rebecca85

Hva hjelper den på da? Får man strammere mage? Jeg vil ikke gå ned i vekt, men kunne tenkt meg en fin mage. hehe.

ja, du bruker magemusklene dine [;)]

Veldig fin signatur du har "Star" men ble så nysjerrig...får han melken sin i badekaret[:D]

Back
Topp