Dere pedagoger??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Jeg vurderer dette som nettstudium... hva jobber dere med?? Hvor mye tjener dere? Føler dere at dere har en spennende jobb?

hva legger du i pedagog? Pedagog er et vidt begrep og omhandler alle som lærer bort noe, eks. sangpedagog, pedagogisk leder, adjunkt o.l., (eller barnevernspedagog.) Man kan også studere pedagogikk, men da har man ikke rett til å f.eks. undervise uten praktisk pedagogisk utdannelse. Hvis du utdyper litt på hva du er ute etter å bli så får du nok flere svar 

Årsstudium i pedagogikk eller bachelor.. har ikke bestemt meg

Jeg har bachelor i barnevern, utdannet barnevernpedagog. Jobber som ruskonsulent/sosialkonsulent, og trives med det. Starter på videreutdanning nå

Jeg er utdannet barnevernspedagog og jobber som miljøterapeut og sosiallærer på barneskole.

Men er det en utdanning som heter bachelor i pedagogikk? Hva kan du bli da?

Jeg er førskolelærer, jobber som ped.leder i bhg, og tar nå master på deltid..synes det er en utrolig givende jobb :) Lurer litt på hva jeg skal gjøre etter master, blir nok fort mer bhg., kanskje fagleder,eller kanskje lærer på videregående, kanskje jobbe med faglitteratur for pedagogikk...mulighetene er mange, og alle er med på å påvirke barnas oppvekst og fremtid, en viktig jobb, og helt greit betalt heller uten at det er så veldig god lønn, men har egentlig ikke no å si så lenge jeg trives med det jeg gjør :)

jeani skrev:
Jeg er utdannet barnevernspedagog og jobber som miljøterapeut og sosiallærer på barneskole.

Men er det en utdanning som heter bachelor i pedagogikk? Hva kan du bli da?

ja det er jo det jeg lurer på da

Hmm... Det er ikke det samme som ppu da? (praktisk pedagogisk utd)
Ellers bør du be de om å sende litt mer detaljert beskrivelse av studiet.