Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm... Det er ikke det samme som ppu da? (praktisk pedagogisk utd)Lizz83 skrev:
Ellers bør du be de om å sende litt mer detaljert beskrivelse av studiet.
Det finnes jo mange veier å gå som pedagog - allmennærer, faglærer, førskolelærer, barnevernspedagog, lektor og professor osv... Men alle disse retningene krever fag eller bachelor/master + pedagogikk (hvis ikke det inngår i studiet).
Eks: Jeg er lærer, men skal videreutanne meg til føskolelærer og da trenger jeg småbarnspedagogikk og barnehagepedagogikk, selv om at jeg har en pedagogisk utdannelse.
Har gått pedagogikk årsstudium og det er noe man mest går for egen del, eller for at man ikke vet hva annet en skal gå....kjenner også mange som fortsatte med bachelor i pedagogikk, og med bare en bachelor blir du ikke stort....alle har enten gått videre på mastergrad, eller begynt på andre studier etter bacheloren...du kan jobbe i barnehage, men da som assistent, på lik linje med andre som jobber som assistenter. Så mitt intrykk av utdanningen er at det bare er tull, bedre å ta enten førskolelærer, lærer, barnevernsped....vist det er noe som du vil jobbe med...ColgateSmile skrev: