Dere på ketose dietten

Heffa og Go`ungen

Forelsket i forumet
hvordan går det ?
har dere gått ned mye ?
fortell... :O)

Kom bare på at vi hadde en diskusjon om dette for en god stund tilbake.
morro å høre hvordan det går.

(dere husker sikkert min mening om dietten, og nå er det morro å høre om dere klarte å leve etter den)

Jeg har ikke gått ketose, men jeg føler jeg må skryte litt likevel.
Jeg har gått 8 uker Grete Roede. Jeg føler ikke det har vært slanking, det har vært mer å lære seg å spise riktig.

Har nå gått ned 7kg og inn nesten 60cm. Trener i tillegg to dager i uka. Så veldig fornøyd med "slankevalget" :)

ORIGINAL: Julemamman

Jeg har ikke gått ketose, men jeg føler jeg må skryte litt likevel.
Jeg har gått 8 uker Grete Roede. Jeg føler ikke det har vært slanking, det har vært mer å lære seg å spise riktig.

Har nå gått ned 7kg og inn nesten 60cm. Trener i tillegg to dager i uka. Så veldig fornøyd med "slankevalget" :)

Så utrolig bra jobba, da! 7 kg på 8 uker er vel også anbefalt vektnedgang, det anbefales jo ikke å gå ned mer enn ett kg i uka. Imponert!!!

Jeg gikk på ketolse , og gikk ned 5 kg på... tror det var 6 uker . Gikk opp 2 av de igjen ganske fort før jeg stabilserte meg . Skulle egentlig begynne på den, men man må jo avstå fra så og si alt som heter karbiser , så jeg klarte ikke å motivere meg til å begynne igjen. Men ville gjort det igjen om jeg ikke hadde funnet ut at Grete Roede også funker for meg ;)

Husker diskusjonen vi hadde [:D] Vi røyka vel fredspipe etterpå,gjorde vi ikke [;)][:D]

går på extravaganza og har gått ned nesten 20 kilo på 11 uker, er så utrolig fornøyd og bare litt igjen til målet, er jo faktisk kjekt å trene og da, var vel litt lat[:D]

Back
Topp