Dere over uke 12 som var kvalm i 1 trimester

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Ga kvalmen seg ved uke 12? :p

Min ga seg i uke 13 :-D Kommer og går litt, men det er minimalt i forhold til sånn det har vært :-)

Ble mye bedre i uke 11-12, men nå er den tilbake igjen (er nå i uke 15+). Kaster opp igjen daglig, og er mye kvalm.. Vært sykemeldt siden uke 7, og hadde håpet å kunne begynne sånn smått i jobb igjen (prøvde noen dager), men nå ser det dårlig ut :( Sååå lei av å gå hjemme.

Er 12+2 i dag. Kvalmen er bedre, men ikke borte. Før hadde jeg intens døgnetrundt kvalme, nå kommer og går det litt mer, og intensiteten er ikke alltid like ille.

Sniker fra september, kvalmen min ga seg ikke før uke 16-17... Og nå i uke 24 er den tilbake igjen av og på.. Ikke for å skremme deg..

Jeg blir så håpefull når jeg leser om kvalme som blir borte:) er 12 uker i morgen og gleder meg virkelig til å slutte å ha oppkast hverdag og slutte å være kvalm:)

Jeg hadde en liten periode mellom uke 9 og 10 der kvalmen og alle symptomer forsvant.
Så kom kvalmen tilbake igjen, og varte frem til uke 14 ca. Etter det har jeg ikke vært kvalm, men har plutselig kasta opp 3-4 ganger likevel. Fordi jeg drakk vann på tom mage :laughing002

Jeg har vært sinnsykt kvalm og kastet opp mye fra uke 9. I morgen er jeg 15 uker på vei, er fortsatt kvalm men siste 3 dagene har vært ganske bra alikevell. Er ikke like intens kvalm, så håper det holder seg sånn :)

Nei. Ga seg forrige uke, var da 14 uker. Blir enda kvalm om jeg ikke spiser tidsnok og matlysten er fortsatt fraværende

Kvalmen lettet veldig rundt uke 11 her. Nå har jeg ikke vært kvalm på 2-3 uker (er 16 uker nå) :)

Er 12+4 og kvalmen ble mye bedre for en uke siden. Kan komme innimellom enda men kan ikke sammenlignes med sånn det var!:)

15+6 her og endelig føler jeg at kvalmen har lettet litt! Har sluttet å kaste opp hver eneste dag også!:D Så nå skal jeg prøve meg i 50% jobb igjen:) Endelig!!:D

Jeg er uke 13 nå så kan ikke si med sikkerhet om det gir seg, men det har i det minste blitt bedre. Så lenge jeg passer på å spise i tide, så er jeg nesten tilbake på normalen ;)

Back
Topp