• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dere oslojenter!

lisa91

Glad i forumet
Jeg og to veninner skal til oslo på langweekend neste helg, og trenger noen tips til shoppingsteder, restauranter, utesteder (er bare 18, så jeg har forstått at det ikke er så mangen steder..?) og andre ting vi burde fått med oss![:D]

flere?

ville styrt unne oslo city iallefall, der er det jo bare masse butikker man finner overalt ellers! utena t jeg er noen osloekspert, så synes jeg selv det er stas å labbe rundt i bogstadveien, hegdehaugsveien og majorstua når jeg først er i oslo... synes ikke senter er så veldig kos når man er i oslo på vakre høstdager:) vi spiste en gang på thai beach bungalow, det var deilig amt og veldig god stemning! og så har du den italienske på aker brygge, oliviaaa ellerno? hmm... husker visst ikke helt, men på aker brygge er det mange ok synes jeg da:) gå ut på the villa! men husker ikke aldersgrense...

hmmm.-... ser at dette kanskje ikke var til sæærlig stor hjelp.haha... men håper dere får en nydelig helg da!:)

Vi liker å spise på big horn, bølgen å moi, alle steder på aker brygge og Olivia. Liker ikke oslo city og karl johan, det er så mye rart der å det er en slum nede på jernbanetorget. Men, steen & strøm er bra, cc vest er et kjempe senter å det er rolig der, bogstadveien har masse bra også. Vil du bli nedtrampa å dytta på hele dagen, kan du dra på oslo city! Hehe.. Det er STAPPFULLT med folk hele tiden. Å de har ikke noe spesielle butikker.

tusen takk skal dere ha jenter! [:D] dere er supre! [:D]

roxy har 18 års grense....

Back
Topp