Dere Oslo-damer

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Hvilke storsentere anbefaler dere for shopping? Jeg er ikke så veeeldig glad i å handle på Karl Johan og på Oslo City, fordi det er så enormt med folk og så sinnsykt rotete i butikkene der, så jeg liker å ta t-banen til Stovnersenteret (er det ikke det man tar 5'ern til?)

Hvilke andre senter finnes det som det er greit å ta seg til?

ORIGINAL: Jadasåneida

Sandvika Storsenter!![:)]

JA, dit vil jeg, flere som sier det er bra, men det så litt knotete ut å komme seg dit, må visstnok med tog OG buss, står det på sidene deres?

ORIGINAL: Snekka

JA, dit vil jeg, flere som sier det er bra, men det så litt knotete ut å komme seg dit, må visstnok med tog OG buss, står det på sidene deres?

Spørs vel hvor du skal reise fra, men kommer du fra Oslo går det jo ørten tog til Sandvika. Og busser for den saks skyld, men greiest med tog så lenge de går.[8D]

Spørs vel hvor du skal reise fra, men kommer du fra Oslo går det jo ørten tog til Sandvika. Og busser for den saks skyld, men greiest med tog så lenge de går.[8D]

Skal fra Oslo sentrum ja, og det var det som sto under veibeskrivelser. Men kan det stemme at det bare er 20 min med tog fra Oslo til Ski? Ski Storsenter er vel det største i landet?

Tar ca 20 min halvtime med lokaltog til Ski. Sandvika er det største... Også tar det ca 15-20 min med tog dit "bare".
Også kan vi kanskje få til et shoppingtreff der.[8D] (Viktigste.)

Aker brygge, gjør alltid juleshoppingen der pga lite folk... Eller Bogstadveien [:)]

Takk for tips jenter. Skal høre med venninna mi også og så får vi vel sjekke ut hvilke butikker som er på de ulike senterene, så får vi sjå hva det blir til. Vet at hun kunne tenke seg å glo i noen bra interiørbutikker, mens jeg er litt mer klær og sko-gæern [:)]

Tar ca 20 min halvtime med lokaltog til Ski. Sandvika er det største... Også tar det ca 15-20 min med tog dit "bare".

DET hadde vært kult!! Men vi skal jo ha treff en av kveldene, så da kommer du jo dit förstås! [:D]

DET hadde vært kult!! Men vi skal jo ha treff en av kveldene, så da kommer du jo dit förstås! [:D]

Jeg har jobbehelg, igjen...[X(]

Back
Topp