Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lille Lu
Klipp den mellom 2-3 "øye" og sett den et bittelitt kjøligere sted, la den hvile der det neste halve året, men husk på å gi den vann av og til [:)]
ORIGINAL: [Frk.K]
Klipp den mellom 2-3 "øye" og sett den et bittelitt kjøligere sted, la den hvile der det neste halve året, men husk på å gi den vann av og til [:)]
Den skjønte jeg ikke helt..[:-]
Og tar det såpass langt tid før den blomstrer igjen ...?
Ha ha ha[:D]
Har gjort det da[:D]
ORIGINAL: Panzerpels
Den skjønte jeg ikke helt..[:-]
Og tar det såpass langt tid før den blomstrer igjen ...?
Øye=ledd på grenen.
De kan blomstre igjen ganske kjapt, eller det kan gå ett par år.
Ha ha ha[:D]
Har gjort det da[:D]
Om bladene henger har den ikke fått nok vann.
Ååååårh !!
Jeg klarer aldri passe på blomstene...
Mine er døde..
Eller...jeg tror vertfall de er det.
Blomsten har falt av,bladene henger..
Hvordan får jeg den til å kvikne til igjen..?
ORIGINAL: orchidee
Klipp den mellom 3-4 øyet, vann de som du har gjort, la de fortsatt stå lyst så kommer de plutselig med knopper. Gjennom vann den en gang i uken og dusj de evt. litt på bladene IKKE på blomstene.
ORIGINAL: orchidee
Klipp den mellom 3-4 øyet, vann de som du har gjort, la de fortsatt stå lyst så kommer de plutselig med knopper. Gjennom vann den en gang i uken og dusj de evt. litt på bladene IKKE på blomstene.
Pass på at det ikke ligger vann i bladrosen, da kan planten råtne.
Røttene kan i tilegg råtne hvis planten får for mye vann og den står kjølig.