Dere nye mannfolk

skytte76

Gift med forumet
Bare lurer på hvordan dere fant veien inn på forumet jeg, om dere har ei gravid kone/ dame, er mannen til en fast bruker eller rettt og slett er her på frivllig basis. Koselig med mannfolk i et kvinnedominert forum altså, men jeg er bare litt nysgjerrig. Mulig dere har svart på dette før, men det har isåfall ikke jeg fått med meg[:)]

Jeg er samboer med en bruker her, vi venter barn i Juni.

Jeg blir tvunget av samboer til å være her, og er ikke her på frivillig basis, jeg får lov til å gå ut en gang i uken for å hente posten 10 meter unna, da i en lenke som er festet til husveggen, og dette er et skrik om hjelp. [:)]

da får du i det minste frisk luft da Karmacom.... jeg går i løpestreng mellom sengen og kjøkkenbenken jeg....[:D]

Hahahahahaha[:D][:D][:D] Da har hun ihvertfall kustus på deg om ikke annet[;)] Koselig at dere er her ihvertfall[:)]

ORIGINAL: skytte76

Hahahahahaha[:D][:D][:D] Da har hun ihvertfall kustus på deg om ikke annet[;)] Koselig at dere er her ihvertfall[:)]

Takk skytte, men jeg er jente altså - se tickeren min (er gravid)[:)] Måtte bare kommentere svaret til Karmacom[:D]

Vel, kona brukte hver eneste fri stund til å lese på forumet her, så hun fikk lurt meg til å registrere meg.
Nå leser jeg vel mer her inne enn ho. (Sånn blir det når man har internett på jobben ;)

He he. Kan se at du er gravid ja, men svaret var egentlig myntet på Karmacom. Håper ikke du tok det ille opp, lenemor???

ORIGINAL: Raggsokk
Nå leser jeg vel mer her inne enn ho. (Sånn blir det når man har internett på jobben ;)

Du er heldig, jeg er som sagt fanget, jeg må skrive meldingene mine på dopapir, og samboer går da gjennom meldingene før hun skriver dem på på nett og samtidig sensurer vekk unødvendige ting fra meldingene mine, som: "Hjelp!!! slipp meg ut!!", og "Vær så snill!! noen må høre meg, jeg har vært innestengt i mange år nå!!!"

ORIGINAL: skytte76

He he. Kan se at du er gravid ja, men svaret var egentlig myntet på Karmacom. Håper ikke du tok det ille opp, lenemor???

På ingen måte!!! Håper ikke du tar det ille opp at jeg kupper tråden din her heller... skulle jo være guttene som skrev her[&:]

ORIGINAL: Karmacom

Du er heldig, jeg er som sagt fanget, jeg må skrive meldingene mine på dopapir, og samboer går da gjennom meldingene før hun skriver dem på på nett og samtidig sensurer vekk unødvendige ting fra meldingene mine, som: "Hjelp!!! slipp meg ut!!", og "Vær så snill!! noen må høre meg, jeg har vært innestengt i mange år nå!!!"

Men denne posten slapp ho igjenom? [:D]

ORIGINAL: Karmacom

Men denne posten slapp ho igjen? [:D]

Doh!! [:@]

ORIGINAL: lenemor

På ingen måte!!! Håper ikke du tar det ille opp at jeg kupper tråden din her heller... skulle jo være guttene som skrev her[&:]

Absolutt ikke[:D] Bare moro med innspill fra andre her også[;)] Jeg har også lenke mellom kjøkkenet og soverommet forresten. Gjør meg ingenting da.....[:D] Jeg får fri hver gang jeg skal levere guttungen i barnehagen og skal handle[:)]

Kjærsten min er medlem her også, og jeg har jo stadig fått tilbakemeldinger på hva som skjer. Syntes det hørtes alright ut å være med på noe sånt. Det er jo et sted for begge kjønn, og moro å følge med på/delta i diskusjoner o.l.

Back
Topp