Dere MILJØTERAPEUTER!!!

• Trådstarter Trådstarter sjæfsTRØLLET
  • Opprettet Opprettet
S

sjæfsTRØLLET

Guest
Hvor mye har dere i årslønn! Hvor lang ansinitet og hva jobber dere med????[:)]

jobber som miljterapeut på et krisesenter. har arbeidstid 8.00 - 15.30 man - fre. Har en årslønn på 360.000. var ferdig barnevernpedagog i 2004, og har jobbet i kommunal bvtjeneste, frem til jeg starta på krisesenteret i okt. 07

ORIGINAL: klara79

jobber som miljterapeut på et krisesenter. har arbeidstid 8.00 - 15.30 man - fre. Har en årslønn på 360.000. var ferdig barnevernpedagog i 2004, og har jobbet i kommunal bvtjeneste, frem til jeg starta på krisesenteret i okt. 07

Det var bra[:)] Har du bare ansinitet fra 2004 da??? Jeg var også ferdig bvp i 2004, men jeg har ansinitet fra 2000[8|]. Er det privat ettersom det ligger langt over tariff??

jeg jobber som vikar ved bup som miljøterapaut. Utdanner meg som sosionom. Har bare jobbet et år og har ingen ansinitet. Ligger vel på 225, 230 tusen ved 100 % jobb.

Hvor mye hadde du i barneverntjenesten a??? Krisesenteret...hva ligger det under???

ORIGINAL: Novembergull

jeg jobber som vikar ved bup som miljøterapaut. Utdanner meg som sosionom. Har bare jobbet et år og har ingen ansinitet. Ligger vel på 225, 230 tusen ved 100 % jobb.

Hmmm...sikker på at du får miljøterapeut lønn?? Minstelønn er vel på 280 500 eller noe i nærheten[8|]

ORIGINAL: sjæfsTRØLLET

Hmmm...sikker på at du får miljøterapeut lønn?? Minstelønn er vel på 280 500 eller noe i nærheten[8|]

nei, jeg er jo ufaglært så får bare assistent lønn.. blir mer når jeg er ferdig utdannet

nei, jeg er jo ufaglært så får bare assistent lønn.. blir mer når jeg er ferdig utdannet

Begynte å lure[8D] For jeg har jobbet i bup i mange år[8D]