Dere MILJØTERAPEUTER!!!

• Trådstarter Trådstarter sjæfsTRØLLET
  • Opprettet Opprettet
S

sjæfsTRØLLET

Guest
Hvor mye har dere i årslønn! Hvor lang ansinitet og hva jobber dere med????[:)]

jobber som miljterapeut på et krisesenter. har arbeidstid 8.00 - 15.30 man - fre. Har en årslønn på 360.000. var ferdig barnevernpedagog i 2004, og har jobbet i kommunal bvtjeneste, frem til jeg starta på krisesenteret i okt. 07

ORIGINAL: klara79

jobber som miljterapeut på et krisesenter. har arbeidstid 8.00 - 15.30 man - fre. Har en årslønn på 360.000. var ferdig barnevernpedagog i 2004, og har jobbet i kommunal bvtjeneste, frem til jeg starta på krisesenteret i okt. 07

Det var bra[:)] Har du bare ansinitet fra 2004 da??? Jeg var også ferdig bvp i 2004, men jeg har ansinitet fra 2000[8|]. Er det privat ettersom det ligger langt over tariff??

jeg jobber som vikar ved bup som miljøterapaut. Utdanner meg som sosionom. Har bare jobbet et år og har ingen ansinitet. Ligger vel på 225, 230 tusen ved 100 % jobb.

Hvor mye hadde du i barneverntjenesten a??? Krisesenteret...hva ligger det under???

ORIGINAL: Novembergull

jeg jobber som vikar ved bup som miljøterapaut. Utdanner meg som sosionom. Har bare jobbet et år og har ingen ansinitet. Ligger vel på 225, 230 tusen ved 100 % jobb.

Hmmm...sikker på at du får miljøterapeut lønn?? Minstelønn er vel på 280 500 eller noe i nærheten[8|]

ORIGINAL: sjæfsTRØLLET

Hmmm...sikker på at du får miljøterapeut lønn?? Minstelønn er vel på 280 500 eller noe i nærheten[8|]

nei, jeg er jo ufaglært så får bare assistent lønn.. blir mer når jeg er ferdig utdannet

nei, jeg er jo ufaglært så får bare assistent lønn.. blir mer når jeg er ferdig utdannet

Begynte å lure[8D] For jeg har jobbet i bup i mange år[8D]

Krisesenteret er kommunalt / statlig drevet, og følger KS. Jeg har ansinitet fra 2000 tror jeg. Når jeg jobba i kommunal bvtjeneste hadde jeg 336000. Kommunen jeg jobba i lønnet nok bra i forhold til andre kommuner. Er litt usikker på hva jeg blir lønnet under i dag, men mener at det er høyskoleutdannet uten videreutdanning.

ORIGINAL: ~Yakine~

Min mor er miljøterapaut. Hun har en årslønn på 450 000,-
Er sosionom i bunnen.

hvor jiobber hun som miljøterapeut da? Privat/kommunalt/statlig?

Min mor er miljøterapaut. Hun har en årslønn på 450 000,-
Er sosionom i bunnen.

hvor jiobber hun som miljøterapeut da? Privat/kommunalt/statlig?

Kommunalt.

Hva gjør hun i kommunen da? 

Nå skjønner jeg ikke så mye...hehe

Fant tariffavtalen for barnevernpedagoger/miljøterapeut....
Begynnerlønn 281 500kr

Ved ansinitet 

4 år 287 600kr
8 år 295 600kr
10 år 320 400kr

Jeg jobber ikke som miljøterapeut, men i barneverntjenesten. Har lønn på 304 000 ca. ferdig utdannet i 2004 jeg også.

Ser det er noen som har skyhøye lønninger her...

har 230 000 i året.... men har to års høyskole da.. men jobber som miljøterapeut

miljæarbeider heter det kanskje =(

Er miljøarbeider i barnepsykiatrien. Er ikke ferdig utdannet barnevernspedagog enda, men vet de nyutdanna hos oss får 276.000 i grunnlønn i året, også har vi en del tillegg oppå der. Jobber da turnus med to kvelder i uken.

jeg er barnevernpedagog og jobber som miljøterapeut i staten. Tror jeg har rundt 330000 i grunnlønn, så kommer jo tillegg på toppen

Jobber som miljøterapeut i en bolig (kommunalt) og har ca. 310.000 i grunnlønn, jeg har fire års annsinitet.
Heldigvis jobber jeg turnus så får en del ekstra med alle kvelds/helge tileggene.

ORIGINAL: Annicken

miljæarbeider heter det kanskje =(

Tjihi... ja det er ikke det samme[;)]

Back
Topp