S
sjæfsTRØLLET
Guest
Hvor mye har dere i årslønn! Hvor lang ansinitet og hva jobber dere med????[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: klara79
jobber som miljterapeut på et krisesenter. har arbeidstid 8.00 - 15.30 man - fre. Har en årslønn på 360.000. var ferdig barnevernpedagog i 2004, og har jobbet i kommunal bvtjeneste, frem til jeg starta på krisesenteret i okt. 07
ORIGINAL: Novembergull
jeg jobber som vikar ved bup som miljøterapaut. Utdanner meg som sosionom. Har bare jobbet et år og har ingen ansinitet. Ligger vel på 225, 230 tusen ved 100 % jobb.
ORIGINAL: sjæfsTRØLLET
jeg jobber som vikar ved bup som miljøterapaut. Utdanner meg som sosionom. Har bare jobbet et år og har ingen ansinitet. Ligger vel på 225, 230 tusen ved 100 % jobb.
Hmmm...sikker på at du får miljøterapeut lønn?? Minstelønn er vel på 280 500 eller noe i nærheten[8|]
Hmmm...sikker på at du får miljøterapeut lønn?? Minstelønn er vel på 280 500 eller noe i nærheten[8|]
nei, jeg er jo ufaglært så får bare assistent lønn.. blir mer når jeg er ferdig utdannet
ORIGINAL: ~Yakine~
Min mor er miljøterapaut. Hun har en årslønn på 450 000,-
Er sosionom i bunnen.
Min mor er miljøterapaut. Hun har en årslønn på 450 000,-
Er sosionom i bunnen.
hvor jiobber hun som miljøterapeut da? Privat/kommunalt/statlig?
Kommunalt.
ORIGINAL: Annicken
miljæarbeider heter det kanskje =(