Dere med vondt I hode

Jeg har vondt fra jeg reiser meg fra senga :/

Kan våkne om natta av vondt i hodet... Men også om morgenen. Eller at den kommer i løpet av dagen. Er ingen mønster i det!

Kan våkne om natta av vondt i hodet... Men også om morgenen. Eller at den kommer i løpet av dagen. Er ingen mønster i det!
Godt å høre jeg ikke er alene om det, er samme her, noen ganger våkner jeg med hodevondt andre ganger kommer det senere også andre ganger igjen kan jeg våkne på natta av det men noen ganger har jeg en fin dag uten no veldig hodevondt også :-/ usj liker ikke denne hodeverken i det heletatt, går veldig utover dagen min

Godt å høre jeg ikke er alene om det, er samme her, noen ganger våkner jeg med hodevondt andre ganger kommer det senere også andre ganger igjen kan jeg våkne på natta av det men noen ganger har jeg en fin dag uten no veldig hodevondt også :-/ usj liker ikke denne hodeverken i det heletatt, går veldig utover dagen min
Det går utover dagen min også, fryktelig slitsomt! Særlig de gangene jeg ikke klarer å stå i jobben min (barnehage).
Tar paracet på verste, har to barn jeg må ta meg også av også. Men da er det på nippet til migrene. Har jeg skikkelig migrene, hjelper ingenting.

Jeg har forholdsvis ofte vondt i hodet til vanlig, men som gravid er jeg veldig plaget av svangerskapsmigrene dessverre. Det begynte når jeg gikk med minstemann.

Stort sett alltid en liten hodepine. men merker den bedre når jeg er sliten, så den blir oftest være etter at jeg har vært i aktivitet. Og om dagen så kan aktivitet være å gå på do eller å lage meg en skive på kjøkkenet.
Den er der på morningen også. Men lurer på om det kanskje ikke er nok luftutskiftning på soverommet? Fant ut at jeg var gravid nesten rett etter at vi flyttet inn i ny leilighet, så ikke godt å si om det er noe nytt...

Murrer veldig i hodet når jeg våkner og i timene etter jeg har stått opp. Ellers kommer den snikende om jeg er veldig sliten.

Back
Topp