Har dere vondt i hode når dere våkner om morgenen også ? Eller kommer den utover dagen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre jeg ikke er alene om det, er samme her, noen ganger våkner jeg med hodevondt andre ganger kommer det senere også andre ganger igjen kan jeg våkne på natta av det men noen ganger har jeg en fin dag uten no veldig hodevondt også :-/ usj liker ikke denne hodeverken i det heletatt, går veldig utover dagen minKan våkne om natta av vondt i hodet... Men også om morgenen. Eller at den kommer i løpet av dagen. Er ingen mønster i det!
Det går utover dagen min også, fryktelig slitsomt! Særlig de gangene jeg ikke klarer å stå i jobben min (barnehage).Godt å høre jeg ikke er alene om det, er samme her, noen ganger våkner jeg med hodevondt andre ganger kommer det senere også andre ganger igjen kan jeg våkne på natta av det men noen ganger har jeg en fin dag uten no veldig hodevondt også :-/ usj liker ikke denne hodeverken i det heletatt, går veldig utover dagen min