Dere med vondt bekken

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Kan det hjelpe på å gå en tur? Eller blir det bare værre av det?
Har hatt fryktelig vondt i bekkenet inatt, rart igrunn siden jeg ikke har vært plaget med det tidligere..

Til meg blir det bare verre med gåtur desverre...[:)] Syns det hjelper å sitte litt i badekaret, i godt og varmt vann[:)]

jeg har fått beskjed om å bevege meg, men ikke for mye.. fikk IKKE lov å gå turer i det hele tatt da det var snø og glatt!

du kan nok ta den en liten tur, men følg med. jeg har fått beskjed om å tenke om kvelden hvis jeg har veldig vond, hva h\jeg har gjort den dagen,

ORIGINAL: Lisbetgr

Har hatt fryktelig vondt i bekkenet inatt, rart igrunn siden jeg ikke har vært plaget med det tidligere..

blir værre av å gå for meg å,har ikke prob med bekkene,men har et hode som er gjennom å når jeg går kjenner jeg hode så turer er ikke min beste venn
[:@]

ORIGINAL: Lisbetgr

Ifølge fysioterapeuten jeg går til, så er det et best å gå i ulendt terreng, da får ryggen stabilisert seg selv. IKKE asfalt, det er fyfy:) Jeg kan ikke gå så veldig langt, men går noen korte turer. Viktigste er å lytte til din egen kropp, og prøve deg frem:)

har fått beskjed om at jeg kan gå flere korte turer istede for en laang:)
Ellers er det jo fint med vannjogging:)
Men ingen av disse har vel noen lindrende effekt....

ORIGINAL: vimsemams

Til meg blir det bare verre med gåtur desverre...[:)] Syns det hjelper å sitte litt i badekaret, i godt og varmt vann[:)]

ja her blir det mye værre! men dusje med varmt vann eller badekar hjelper mye mye:)

Jeg hadde vondt i bekkenet, hadde en liten bekkenløsning, fysio justerte på bekkenet med en behandling, vips så har jeg vært smertefri. anbefales, det sies jo at rygg/bekken har godt av turer i ulent terreng..

hos meg blir d verre hvis jeg går mye..
har du varmeflaske? jeg har 2 stk og d har vært min redning[;)] 
syns oxo d hjelper og ha en dyne mellom beina på natten, for støtte til bekkenet[;)]

Jeg har fått streng beskjed om ikke å gå tur. Hvertfall ikke nå når det er glatt ute, og ikke på hardt/flatt underlag. Alt som anstrenger bekkenet vil bare gjøre det verre sa JM og lege

Naprapaten min sa at det er bare godt for bekkenet med turer, evnt ikke så lange hvis du får fort vondt. Og så ligge med pute når du ligger på sidene om natta, for å bygge opp mellom knærne og anklene! Kan også tøye forsiktig med å legge deg på ryggen og legge ene foten på det andre benets kne og tøye lett! det hjelper meg iallefall!! [:)]

Back
Topp