dere med voksipose

Mrs b

Forumet er livet
VIP
det er en modell som er litt kortere ser det ut som,kanden bli lengre?vist ikke hvor lenge har dere brukt den korte modellen?år på barnet[:)]

Voksi classic mini er mindre enn classic. Den kan ikke skjøtes på nei. Vet ikke hvor lenge man kan bruke den. Har heldigvis en mini og en vanlig :-) (snuppa er bare 11 mnd ennå, og har veldig god plass i minien)

Men er det classic du mener eller den dun posen?

ORIGINAL: tuppamaara

Voksi classic mini er mindre enn classic. Den kan ikke skjøtes på nei. Vet ikke hvor lenge man kan bruke den. Har heldigvis en mini og en vanlig :-) (snuppa er bare 11 mnd ennå, og har veldig god plass i minien)

aha nyttig og vite.....ville du kjøpt minien til en to åring?leste noe om at den andre kan brukes til 6 år.er redd den blir for stor i vogna[8|]

ORIGINAL: stardust

aha nyttig og vite.....ville du kjøpt minien til en to åring?leste noe om at den andre kan brukes til 6 år.er redd den blir for stor i vogna[8|]

Nei, da har jeg ville kjøpt den lengste modellen. Kjedelig om den blir for liten etter kort tid. Hvilken vogn har du da?

ORIGINAL: stardust

Nei, da har jeg ville kjøpt den lengste modellen. Kjedelig om den blir for liten etter kort tid. Hvilken vogn har du da?

hun skal sove i søskenvogna i bhg,deter en carrena vogn.så hun ligger ikke helt rett ut med bena.derfor tror jeg posen kan bli litt lang å uhamslig[:D]har brukt saueskinn og ullteppe til nå,men da har hun ikke sovet i den.noe hun MÅ gjøre i bhg[8|]har begynt å venne henne til det igne men det spørs om den kvikke jenta vil sove i bhg,derfor gidder jeg ikke kjøpe ny vogn og ny voksi[;)]

Back
Topp