Dere med voksi urban

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Er dere fornøyd?
Virker som folk har ett elsk/hat forhold til den posen ;)
Har den selv etter førstemann, og skal bruke den igjen. MEN hAdde nok valgt en annen om jeg hadde valgt idag! Synes dog den virker litt lite lun i halsen til nyfødt desemberbarn, så vurderer å bruke bilstolposen i vogna den aller første tiden :)

Jeg har brukt min til alle tre guttene og er kjempefornøyd:D

Jeg er veldig fornøyd med den. :)
Er nok litt sånn ja, med elsk/hat forhold. Søstra mi likte den ikke i det hele tatt, kjøpte voksi city istedenfor.

Hadde den til frøkna, hu var alltid god og varm, men blir en annen en til nestemann. Likte ikke at den var så åpen øverst.

Noen av dere som har brukt den til nyfødt i kalde perioder?

Ja, nr 1 er høstbarn og brukte Voksi Urban den første vinteren. Var god og varm!!! (Og det var lange perioder med mange - grader den vinteren) Nr 2 er født på vinteren og gikk rett i voksiposen. Like fornøyd denne gangen :)

Noen av dere som har brukt den til nyfødt i kalde perioder?

Første var født i januar. Syntes urban-posen var veldig god til nyfødt, for da fikk jeg pakket henne godt inn. Verre ble det da hun begynte å røre seg mer i posen, da ble det så åpent oppe i halsen. Nå sverger jeg til gode, gamle voksi med snøring. Synes de er utrolig gode

Er veldig fornøyd med den, men er som dere andre nevner åpen i halsen.

Vi har vært og er veldig fornøyd:)

Var godt fornøyd med den, og skal brukes til nestemann også.

Vi er også superfornøyde :-)

Vi er veldig fornøyd :-) er jo godt og lunt i vognen og man kan jo stramme "hetten" da blir den jo ikke så åpen :-)

Back
Topp