Dere med vippe extensions

Fab4

Elsker forumet
VIP
Hvor lange vipper har dere valgt?

Ikke for å kuppe tråden, men hvor mye betaler dere? Og går d greit å bruke linser?

Hvordan blir det med vippene under? Ser man godt at de falske er mørkere enn de andre?:)
Jeg kunne ikke se noe på mine, men har ganske mørke vipper fra før av.

Jeg var sååå fornøyd den første uka med vippene, men så begynte de bare å bli styggere å styggere, og på slutten var det kjempestress. Når jeg gikk etter 3 uker for å fjerne de var mine vipper bare halvparten så lange som de pleier å være, og kjempetynne! Helt grusomt.. Mulig de ikke var så flinke der jeg var.

Når du først begynner med dette så må man nesten bare fortsette, og fylle på hele tiden. Da er det jo rålekkert!
Tror jeg hadde 12 eller 13. Når jeg først skulle ta ville jeg at de skulle vise. :)

Hvordan blir det med vippene under? Ser man godt at de falske er mørkere enn de andre?:)
Nei, vippene ser helt naturlige ut, selv på meg som ikke har veldig mørke vipper selv.

Jeg har hatt vippe extensions i ca to år. Jeg er heldig, de holder lenge på meg. Lengden er 8 til 12, naturlig look.

Nei, vippene ser helt naturlige ut, selv på meg som ikke har veldig mørke vipper selv.

Jeg har hatt vippe extensions i ca to år. Jeg er heldig, de holder lenge på meg. Lengden er 8 til 12, naturlig look.

Jeg husker ikke helt hvor lange, men 10 innerst og 12 ytterst mener jeg å huske. Er Hvertfall ikke samme lengde All over. Jeg har silke :) prøvde mink en gang, men de reagerte jeg på. Skifter ca. Hver 3. Uke.

Back
Topp