Frk. Snopesyk
Forumet er livet
Hvilke renseprodukter bruker dere? Og hvilken krem?
Sliter skikkelig med å få orden på den forbanna dritthuden min altså.
Sliter skikkelig med å få orden på den forbanna dritthuden min altså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snekka
Jeg har ikke spesielt uren hud, men jeg sverger til Biotherm. ELSKER ansiktsproduktene deres.
ORIGINAL: Sunniva snopesyk
Jeg har ikke spesielt uren hud, men jeg sverger til Biotherm. ELSKER ansiktsproduktene deres.
Jeg har prøvd en del av biotherm, men jeg føler at de er for sterke for huden min. Har veldig sensitiv hud [&:]
ORIGINAL: vestfold80
Jeg har prøvd en del av biotherm, men jeg føler at de er for sterke for huden min. Har veldig sensitiv hud [&:]
Den serien jeg bruker er anbefalt til de som har sensitiv hud/atopisk hud etc. Hudlegen her i byen er veldig fornøyd med serien og anbefaler den til alle sine kunder. Du får kjøpt den på alle apotek utenom Apotek1 (hvis de ikke har tatt inn serien nå i det siste da)
ORIGINAL: høytoglavt
Bruker Mary Kay produkter og er SUPERFORNØYD!
ORIGINAL: Fru Katthult
Nå bruker jeg MD formulation. Kjøpt meg en prøvepakke. Bruker opprinnelig Exuviance, helt suveren series. Basert på fruktsyrer den og, men halve prise av MD. De har den bare desverre ikke i Molde [:'(]
ORIGINAL: NinaK78
AAAAAAAAArgh, jeg sliter noe helt sinnsykt med huden. Får noen akne-utbrudd som gjør at jeg har mest lyst til å holde meg innedørs. Bruker Dermalogica og MD. Alt annet jeg har prøvd gjør det enten værre eller tørker ut huden...
ORIGINAL: Miss Fat
Har ikke uren hud lenger, gravid 2 ganger gjorde susen her.
Men når jeg var 18-19 gikk jeg til hudpleie ofte og brukte MD Formulation serien. Hadde veldig uren hud og masse kviser altid. Mamma har sagt ho synes synd i meg til tider....
AAAAAAAAArgh, jeg sliter noe helt sinnsykt med huden. Får noen akne-utbrudd som gjør at jeg har mest lyst til å holde meg innedørs. Bruker Dermalogica og MD. Alt annet jeg har prøvd gjør det enten værre eller tørker ut huden...
Dermalogica har jeg ikke prøvd enda. Det største problemet er at alt er så dyrt, og jeg har igrunnen ikke en krone til overs til hudpleie. Men føler jeg må prioritere det litt, for jeg føler meg skikkelig stygg og ekkel og skitten! [:'(][&o][:(][:@]
Ble mange innlegg på rad fra meg her [8D]
Jeg var også det i ca 2 mnd, så ble det MYE værre enn det var[:-]
Da tror jeg du har fått feil produkter rett og slett.. Jeg har lilla rens og rosa krem, huden blir bare bedre og bedre. Har brukt de siden november ;)
Jeg var også det i ca 2 mnd, så ble det MYE værre enn det var[:-]
Da tror jeg du har fått feil produkter rett og slett.. Jeg har lilla rens og rosa krem, huden blir bare bedre og bedre. Har brukt de siden november ;)
Nope, prøvde riktig farge (husker ikke hva som var lilla og rosa, men mener jeg brukte lilla - iallefall ikke den for tørr hud). Var konsulent litt også, men ga meg for det hele virka som en sekt der MK var guden alle tilba. Og når jeg ikke hadde tro på prod lenger heller ble det bare teit.
ORIGINAL: Fru Katthult
Nå bruker jeg MD formulation. Kjøpt meg en prøvepakke. Bruker opprinnelig Exuviance, helt suveren series. Basert på fruktsyrer den og, men halve prise av MD. De har den bare desverre ikke i Molde [:'(]
Exuviance har jeg brukt og. Den var kjempegod, men får ikke tak i den i florø lenger [:@]