Dere med tvillingvogn - hva slags bil?

Havana

Forelsket i forumet
Hva slags bil har dere med tvillingvogn (tenker først og fremst på stasjonsvogn). Vogna er en emmaljunga twin city. Vi har akkurat solgt den ene bilen vår pga. plassmangel og trenger en ny. Det kan taes med i bergeninga at det skal være plass til bagasje og et lite hundebur også. Så, hva har dere?[:D]

vi har ikke stasjons vogn men vi har en toyota landcruiser. med 8 seter. gid plass

toyota avensis verso og toyota avensis stasjonsvogn

Hva slags mod i avensisen har dere? Vi har kikket på en, men synes det virket som om det var litt dårlig plass i bagasjerommet?

ORIGINAL: mks07

vi har ikke stasjons vogn men vi har en toyota landcruiser. med 8 seter. gid plass

God plass i de - hvis ikke vi finner stasjonsvogn med nok plass, velger vi en større bil vi også :-)

Vi har heller ikke stasjonsvogn, men har plass til vogn og masse mer baki. Har Emmaljunga twin cangaroo

vi hadde emmaljunga twin cangaroo i vår skoda octavia, det gikk såvidt og det var drit tungt å løfte den inni. Vi solgte vognen og kjøpte phil and teds søskenvogn i stedet. Vi må ha ny bil uansett for når bonusbarnet er her annenhver helg får han drit liten plass mellom de to bilsetene i baksetet.

ORIGINAL: Bambling

Hadde en Brio tvillingvogn i en Mazda 6 stasjonsvogn. Akkurat plass nok uten at man trengte å ta vogna fra hverandre [:)]

Hvordan var det med plass til bagasje? Vi skal ut å reise i november, så trenger litt ekstra plass enn til bare vogna også :-)

ORIGINAL: Regan

Vi har heller ikke stasjonsvogn, men har plass til vogn og masse mer baki. Har Emmaljunga twin cangaroo

Kan jeg spørre om hva slags bil dere har?

ORIGINAL: *Mecluc*

vi hadde emmaljunga twin cangaroo i vår skoda octavia, det gikk såvidt og det var drit tungt å løfte den inni. Vi solgte vognen og kjøpte phil and teds søskenvogn i stedet. Vi må ha ny bil uansett for når bonusbarnet er her annenhver helg får han drit liten plass mellom de to bilsetene i baksetet.

Mannen er ganske bestemt på at Skoda skal han ikke ha, men for min del betyr plassen i bilen litt mer.

Vi har Toyota Corolla og en Emaaljunga Twin Nitro vogn.

ORIGINAL: Havana

En Range Rover Vouge. Beste bilen vi har hatt! Tredje Range Rover vi har hatt. Beste plassen i de for oss som har mye å transportere.

Hva slags mod i avensisen har dere? Vi har kikket på en, men synes det virket som om det var litt dårlig plass i bagasjerommet?

vi har 98/99modell, tror det er 99... vi har en basson jumbo tvillingvogn.. har god plass til den og bagasje.. men vil heller anbefale avensis verso, det er 7seter, og når du tar ut de 2 bakerste setene er det kjempegod plass, pluss at du har et svært rom under bagasjerommet.. vi er 5 stk og hadde vært på ferie med tvillingvogn, emmaljunga scooter, en svææææær trillekoffert ca 1m lang, 2 bager og hadde handla massa i tillegg, og da mener jeg masse (lambi dopapir, masse vin og øl, klær osv).. ellers vet jeg at ford mondeo sin stasjonsvogn har større bagasjerom enn avensis stasjonsvogn...

En Range Rover Vouge. Beste bilen vi har hatt! Tredje Range Rover vi har hatt. Beste plassen i de for oss som har mye å transportere.

Nice![:D]

Har ikke. men hadde lett fått plass til 2 tvillingvogner i vår. Chrystler Grand Voyager.

Vi har Skoda Octavia stv (08), og der har vi fått plass til alle tvillingvognene vi har hatt. Phil&Teds, TFK, GT Safari, osv osv..[8D]

Konebilen er ikke stv, en Ford Focus, der får jeg akkurat lirka inn TFK'n.

Sikler på litt større bil da, hadde Jeep Grand Cherokee, en grombil som jeg savner masse!!

Vi får ny bil neste uke, Opel Vectra (Sedan). Får og tvillingvogn snart da prinsessa mi har hofteleddsdysplasi og ligger med skinner. Så håper vi får plass til vogna i bilen [8|]

vi har volvo cross country, får tvillingvognen + en sporstvogn inn + masse stæsj

Back
Topp